Gå til innhold

dvd brenner Program valg


Anbefalte innlegg

hei

jeg har kjøpt denne dvd brenneren og den står det: Labelflash Technology. Hvordan funker dette? hva trenger jeg for å få det til å fungere?

 

Hvilken dvd plater er å anbefale i denne sammen hengen, for å skrive på da?

Fint å kunne legge på bilde og litt tekts hva som er på dvd. ser litt mere proft ut vis det er tekst på dem vis jeg brenner ut lysbilde fremvisning eller film etter minnerike hendelser.

 

Noen erfaringer på dette omerådet?

 

Ser inne på komplett at Verbatim har flere typer DVD plater

Hva betyr: Advanced AZO og Metal AZO

Endret av rommling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Jeg synes at Verbatim er suverent best og har aldri hatt feilbrenninger eller mistet data med verbatim.

De uttrykkene du nevner er Verbatims teknologi for å gjøre platene mer motstandsdyktige mot skraper og sollys.

Å brenne bilde på dvd platene gir overraskende bra resultat, men du må jo ha egne plater for å kunne gjøre det (hvit overflate oppå) og printeren må også støtte det.

synes ilegg av plater på printeren foreløpig er litt brutalt, men har prøvd på canon sin pixma serie (både ip4000 og ip5000) og det blir riktig så bra.

 

 

 

Som brenneprogram har jeg kjøpt Deepburner.

 

http://www.deepburner.com/

 

Koster rundt 190 kroner, har alt man trenger, er enkelt å bruke og støtter veldig mange format samt at det ikke krever .net

Lenke til kommentar

Labelflash gjør att du kan brenne inn bilde eller tekst på oversiden av plater. Nero er det eneste programet som jeg har testet Labelflash i, men du må ha premium utgaven for og få aktivert denne funksjonen.

 

Vet ikke om det finnes andre programmer du kan bruke Labelflash med.

 

Verbatim er gode plater og bruke til både film og backup.

 

Her finner du plater til og bruke sammen med Labelflash

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar

altså nero premium har funksjonen som støtter Labelflash

 

men det dvd som er Labelflash koster jo 70 for 5.

greit nokk på noe vis man skal gi bort etter filming eller noe så man lager det proft men hvilken

hva med Wideprint eller lightscribe hvordan er disse?

Endret av rommling
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Å brenne bilde på dvd platene gir overraskende bra resultat, men du må jo ha egne plater for å kunne gjøre det (hvit overflate oppå) og printeren må også støtte det.

synes ilegg av plater på printeren foreløpig er litt brutalt, men har prøvd på canon sin pixma serie (både ip4000 og ip5000) og det blir riktig så bra.

Tror nok du tenker på å printe bilde på toppen, Labelflash er det selve dvd-brenneren som har innebygd.

 

Man trenger f.eks slike plater: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318967

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...