Inc Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Undrer på om det eksistere noen rammeverk for slike visitkort (bilde av personalia, navn, tittel osv...) som kan brukes til css\html? Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Undrer på om det eksistere noen rammeverk for slike visitkort (bilde av personalia, navn, tittel osv...) som kan brukes til css\html? 7624904[/snapback] Jeg er litt usikker på hva du mener her, men jeg fosøker meg på et svar.. Hvis du tenker på en ferdig mal hvor du fyller inn dine detaljer også har du et fiks ferdig visittkort på web. Så kan du jo se på en eller annen gratis webtemplate side. Hvis ikke dette hjelper hadde det vært fint om du hadde inkludert eksempel på et slikt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Denne siden med visitkort er fin. En template som ligner på denne hadde vært fint Endret 19. januar 2007 av regga Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Bump++++++++++++++++ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Gå iallfall etter hCards-standarden strukturmessig: http://microformats.org/code/hcard/creator Endret 22. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 AHhh, tusen takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå