daherik Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei folkens. Jeg skal kjøpe ny pc hvor det meste er bestemt bortsett fra HK. Alle gode forslag mottas med STOR takk! Hva trenger jeg?: - HK som er bra for overklokking - Ingen SLI - kvalitet på integrert lydkort spiller ingen rolle - Singel lan holder - Quad og duo støtte Hva har jeg? C2D E6600 GTX 8800 2 gig ram Div sata disks og drives. Pris? Betaler det som trengs, men hverken mer eller mindre. Hva ønsker jeg? - Kvalitet - God layout (skal vannkjøles) - Bra utseende - Stabilitet - Ytelse Har sett på EVGA nForce 680i SLI og synes det høres bra ut. Men jeg har ikke behov for SLI så om det finnes tilsvarende bra saker uten SLI snakker vi buisness. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Penger er ikke tema skjønner jeg.. Da vil jeg foreslå Asus P5WDG2-WS Pro Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hva faen skal man med pci-x ?? jeg vil anbefale det stoolman anbefaler Asus P5N32-E SLI Lenke til kommentar
daherik Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Takk for tips så langt! Det jeg mente med pris var ikke at det ikke spiller noen rolle. Jeg mente rett og slett at jeg ønsker det beste jeg kan få billigst mulig, om du skjønner? Ellers hadde jeg sikkert gått for et SLI kort, men siden SLI ikke er nødvendig trodde jeg det var penger å spare ved å finne et tilsvarende bra kort uten SLI. Ofte er jo de dyreste modellene nesten identisk med de billigere bortsett fra at de er stappet med krims-krams og sjangla-bangla utstyr. Og med det mener jeg ting som wifi, dual gb lan, 7.1 lydkort, 14 usb utganger, 10 medfølgende tomb-raider-sjanger spill, blinkende dioder og neon lys. Alt jeg er ute etter er et HK som er stabilt, yter bra, kan overklokkes bra, ser bra ut, har god layout og støtte for c2d og quad. Altså det beste jeg kan få uten å betale for alt mulig annet tull. Jeg er heller ikke så veldig gira på Asus, så jeg skulle gjerne benyttet en annen fabrikant. Hva mener dere? Hvilket brikkesett er anbefalt? Finnes det noen kort som er slik jeg beskriver eller må jeg gå for et fullstappa kort for å få ytelsen min? Og kan jeg komme utenom Asus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Alt jeg er ute etter er et HK som er stabilt, yter bra, kan overklokkes bra, ser bra ut, har god layout og støtte for c2d og quad. Altså det beste jeg kan få uten å betale for alt mulig annet tull. Jeg er heller ikke så veldig gira på Asus, så jeg skulle gjerne benyttet en annen fabrikant. Hva mener dere? Hvilket brikkesett er anbefalt? Finnes det noen kort som er slik jeg beskriver eller må jeg gå for et fullstappa kort for å få ytelsen min? Og kan jeg komme utenom Asus? 7629744[/snapback] Ja, det kan du.. Abit AW9D-MAX har fått gode kritikker/er godt mottatt blant entusiaster (klokkere). Gigabyte GA-965P-DQ6 rev.2 er nok heller ikke ett dårlig valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå