Aetius Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke vant noe i julekalenderen i år så hadde du denne gang noen sjanser til. I år fikk vi så mange gevinster inn til julekalenderen at vi valgte å forlenge den ut året! Her kan du sjekke om du vant noe. Les mer Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke vant noe i julekalenderen i år så hadde du denne gang noen sjanser til. I år fikk vi så mange gevinster inn til julekalenderen at vi valgte å forlenge den ut året! Her kan du sjekke om du vant noe. Les mer 7624856[/snapback] Hei. Jeg var en av de heldige som vant noe på årets julekalender.. Jeg lurer på om Amobil vet NÅR og HVORDAN pakken kommer. Jeg vil tro at den blir sendt i posten og da burde det følge med et sporingsnummer Jeg venter i spenning på pakken Lenke til kommentar
jammi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hva vant dere heldiggriser?! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis du ikke vant noe i julekalenderen i år så hadde du denne gang noen sjanser til. I år fikk vi så mange gevinster inn til julekalenderen at vi valgte å forlenge den ut året! Her kan du sjekke om du vant noe. Les mer 7624856[/snapback] Hei. Jeg var en av de heldige som vant noe på årets julekalender.. Jeg lurer på om Amobil vet NÅR og HVORDAN pakken kommer. Jeg vil tro at den blir sendt i posten og da burde det følge med et sporingsnummer Jeg venter i spenning på pakken 7625624[/snapback] Du får den nok på epost Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hva vant dere heldiggriser?! 7626723[/snapback] Hm, oops, jeg så feil.. Så ikke at det sto romjulskalender! Jeg vant en W710i i julekalenderen (16 desember). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg