legacy88 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei. Spilte ganske høyt her om dagen , så kuttet forsterkeren helt ut. Og statusen på den ble rød. Men etterhvert begynte den å virke, men på kvart styrke , og jordingsbanene på spilleren var blitt ødelagt. Nå har jeg byttet spiller , men forsterkeren spiller like dårlig. Statusen er blitt grønn nå. Hva har skjedd ? Dette er en ganske dyr forsterker, mulighet for å fikses ? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hm. Sjekk bruksanvisningen som fulgte med, og sjekk om hva de anbefaler å gjøre med forsterkeren. Du kan også se på sikringene om det er noe i veien med dem. Utover det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sier bare en ting jeg... JORD Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, her lukter det dårlig jording... Men den kan sikkert fikses, men ikke bruk den mere nå, så slipper du kanskje å ødelegge noe mere Hvor i landet holder du til da? kanskje jeg kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå