Gå til innhold

@aspstein les #HW BOOT/les ALLE

Anbefalte innlegg

les dette innlegget,diskuter det og så kan det slettes.

#1. Kan ikke alle hw boot benchene legges sticky og i en tråd,og eller samle alle 3dmark for seg selv,superpi for seg selv---osv....

Forde jeg ser på dette som viktig og skal alle hw bootène ligge strødd rundt omkring her inne blir det både uoversiktelig og folk må karnsje lete etter de,de fortjener en god oversikt og sticky....for sure....

Er bare min oppriktige mening hvis dette skal fungere tilfredsstillende og det blir en viss form for oversikt/organisasjon av dette.

#2. Keep up the good work aspstein :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, men i frykt for å få hodet kappet av fra en eller annen moderator så la jeg bare alle hwbot trådene her.

Det aller beste hadde vært å hatt et egen hwbot underforum her i benchmarks kanskje?

7624913[/snapback]

Ja,det var nok smartere,et sub/underforum.

Tror nok at moderatorene kunne gå med på det,dette er jo nytt,men så absolutt aktuellt hvis dette skal funke som vi mener det bør gjøre.

.......kunne moderatorene diskutere dette?

Hadde også vært artig med noen innspill fra andre brukere,er jo bare ideèr det her,men et subforum høres fornuftig ut..

Lenke til kommentar

Du har jo løsningen,og ingen andre som har protestert på dette heller :D

Tror det er greit så lenge ikke andre har kommet med ideer,og nå legges jo allt tilrette på en pen og pynterlig måte.

Du gjør helt riktig,noen må ta iniativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...