Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Seng til 1500 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på rammemadrass eller på treseng?

 

Du får greie rammemadrasser til den prisen nå på salg, ikke de beste og ikke de verste. OK så lenge du ikke er 100+ kilo.

Jeg er usikker på tresenger i den størrelsen. Der jeg jobbet hadde vi hvertfall kun tresenger i breddene 75 og 90 centimeter. Rammemadrasser i 120 var bestillingsvare, men det er mulig du slipper det siden det er salg.

 

Ta deg en tur til Bohus/Ikea/Jysk/Skeidar og prøv ut madrassen. De nevnte butikkene har garantert madrasser i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Tenker du på rammemadrass eller på treseng?

 

Du får greie rammemadrasser til den prisen nå på salg, ikke de beste og ikke de verste. OK så lenge du ikke er 100+ kilo.

Jeg er usikker på tresenger i den størrelsen. Der jeg jobbet hadde vi hvertfall kun tresenger i breddene 75 og 90 centimeter. Rammemadrasser i 120 var bestillingsvare, men det er mulig du slipper det siden det er salg.

 

Ta deg en tur til Bohus/Ikea/Jysk/Skeidar og prøv ut madrassen. De nevnte butikkene har garantert madrasser i den prisklassen.

7624816[/snapback]

 

 

Takk for svar.

 

Jeg tittet litt på denne da: Vestby Sengstamme

 

Med denne: Sultan Timan

 

Prisen ble ca 1500 ,- kr

 

Kan det bli bra?

Lenke til kommentar

Sengestammen er såvidt jeg kan se uten madrass og uten bein(?) og den madrassen du har linket til er en overmadrass, d.v.s en madrass du legger over hovedmadrassen for bedre komfort. Ikke noe jeg ville anbefalt.

Beklager at jeg ikke linker til bedre alternativer, men jeg er på jobb :p

 

Hvis du ikke bor 10 mil unna nærmeste madrassbutikk, så anbefaler jeg å gå/kjøre dit og prøveligge sengen. Du får forresten ofte med overmadrass inkludert i prisen.

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg på jobb.

 

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=70073781

 

Denne er mye bedre. Pocketfjærer gir god ergonomisk støtte for rygg (grovt sagt) og den ser helt fin ut til prisen. Du må nok kjøpe bein utenom, men det er ikke så dyrt. 99 kroner for bein, ca. 300 for meier.

7624953[/snapback]

 

 

Tusen takk, du hjelper meg virkelig her. Prisen kommer da på 2000 ,- kr. Tror ikke det skal være no problem å låne 600 av mor og far :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...