Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøp av høyttrykksspyler, hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt å gå til innkjøp av en høytrykksspyler, men aner ikke hvilken jeg bør gå for.

Noen som kan anbefale en som ikke koster over 1000 kr, har smarte løsninger og er bra i bruk.

Bruksområdet vil vel bli rengjøring av terase, mur, bil osv.

7624430[/snapback]

Anbefaler Kärcher . Til bruket ditt, kan du bare glemme disse billige høytrykkspylerne. Som regel er trykket for dårlig, og så ryker de fort. Kjøpte en på Smart Club for noen år siden...kosta vel 700 kr....funka fint til å spyle sykkel og sånne ting, men til skikkelig rengjøring av bil, holdt den ikke....for dårlig trykk...får ikke bort møkka. Pakninger røyk støtt og stadig også.....

Nei, bruk heller litt mer penger på en Kärcher K3 (eller større), så har du en bra spyler i mange år.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Fant en test på nett her, og der kommer Kärcher K 2.02 dårligst ut.

Noen som vet noe om denne testen, eventuelt kan si noe om de andre som er blitt testet?

7625046[/snapback]

Den Kärcher'n som er testa har jo bare 65 bar trykk....ikke rart den gjør det dårlig da :D er vel også den aller minste Kärcher'n å få tak i.....

Det minste jeg ville ha gått for er 110, men helst ville jeg hatt 120 bar eller mer. Dvs ikke noe mindre enn Kärcher K3, me helst en K4.

Hadde en sånn Nilfisk Alto for et par år siden, og den var ikke noe bra. Den hadde rundt 100 bar trykk. Kosta ca 700 kr.

De andre i testen veit jeg ikke mye om.....

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...