Gå til innhold

Noen som skal lage ny character når TBC kommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blood elf pala personlig :)

 

Tenkte på å gå dwarf pala, men orker bare ikke alliance lengre (har 2 60 ally 2 60 horde, though alltid vært horde in my heart <3)

7651665[/snapback]

Pfft, bli Dwarf og Alliance på serveren jeg roller på. Møter ca. aldri noen gamer.no-folk hvor jeg spiller.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

mange som skal lage ny character når tbc kommer ser jeg:)

gleder meg som fy no.

 

btw noen som vet om det blir mulig å lvle raskere fra 1-60 i tbc i forhold til hvor lang tid det tar idag?

Har hørt snakk om at man har rested bonus hele veien til 60.

Og har hørt snakk om at powerlvling vill bli mulig. Hvis en level 60 og en lowlevel er i group, så vil fortsatt lowlevel'n få max exp.

 

Noen som har noe svar på om dette er sant?

Lenke til kommentar
mange som skal lage ny character når tbc kommer ser jeg:)

gleder meg som fy no.

 

btw noen som vet om det blir mulig å lvle raskere fra 1-60 i tbc i forhold til hvor lang tid det tar idag?

Har hørt snakk om at man har rested bonus hele veien til 60.

Og har hørt snakk om at powerlvling vill bli mulig. Hvis en level 60 og en lowlevel er i group, så vil fortsatt lowlevel'n få max exp.

 

Noen som har noe svar på om dette er sant?

7656472[/snapback]

 

Du har jo ikke rested fra 1-60, totalt ulogisk.. Tar ikke noe kortere tid i beta hvertfall.

Lenke til kommentar

Som mange andre her, så får jeg prøve meg med en Draenei Shaman (M). Vurderte en Draenei Priest/Paladin, men så for meg at man som Priest/Paladin blir man satt i bås på samme måte som Warrior blir det i grupper/raid - jeg er drittlei tanking med min Warrior, og kun healing-oppgaver med Priest/Paladin blir jo litt kjedelig i lengden. Med Shaman får man forhåpentilgvis mer variasjon i gruppe/raid-oppgavene. (Jeg får sikkert litt kjeft for disse kommentarene, men skitt au)

 

Men sannsynligheten er nok stor for at jeg mer eller mindre dropper WoW med en gang AoC kommer...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...