Kåre Hansen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Heisann Jeg har dessverre blitt så gammel at voksensyndromet har gjort sin skade. Dette betyr at villigheten til å lære noe nytt er minimalt tilstede. Dessuten klarer jeg ikke henge med i markedet noe særlig lengre. Dog sitter jeg og vurderer en ny bærbar med Intel Core Duo T2500 / 2 GHz . Hvordan ytelse er det på denne cpuen? Vurderer denne bærbare: http://www.sesamdata.no/barbar3.shtml Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei. I denne testen hos anandtech kan du se hvordan CD T2500 yter i forhold til bla. P-M 760 og AMD X2 4200+. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Takker Ser ut til at denne fikk brukbar kritikk Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Du burde kanskje ha i bakhode at det ikke er en 64-bits prosessor. Skal du ha det, må du opp på Core 2 Duo eller et alternativ fra AMD. Sammenligning mellom CD og C2D Endret 2. januar 2007 av SteinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå