Raste Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kan noen si hvordan man får sånne led lamper til laptopen hen og sånne skins til å ha på fronten som de bildene av en av de første som skrev? Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har store planer for min laptop.. Den har nemlig begynt å "rakne" (skjermen er løs), så eg har tenkt å kjøpe en ny laptop, og bruke den eg har no til en bil-pc Bare å kjøpe en slik og en slik Hadde jo vert kult med integrert webkamera i laptopen og Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jamen, fant en casemod av en laptop på bit-tech. Så litt rått ut Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg lurer svært på hvor man kan få muligheten til å koble bitte småe leds inne i en bærbar, har lyst til å skaffe ett par å sette under tastaturet så det lyser blått opp, Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 er vel bare å kjøpe 2mm leds eller det minste du finner, skru opp og fram med multimeter og loddebolt det Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 okok, er ikke noe ekspert med lodding. Og hva er multimeter, fins det ikke ekstra uttak inne i maskina som kan gå til leds? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg monterte joystickreciveren min og en ekstra 100GB HD inne i min laptop, samt sprayet rammen rundt skjermen/tastaturet sort. Alt av praktiske årsaker. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Du får ta bilde og poste da hifiking. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du får ta bilde og poste da hifiking. 7936483[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522535&st=20# Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Og hva er multimeter, 7929450[/snapback] Multimeter, noe som kan måle spenning, resistans og strøm (noen kan også måle andre ting som f.eks tempratur og kapasitet) fins det ikke ekstra uttak inne i maskina som kan gå til leds? 7929450[/snapback] Hvis du finner et uttak som gir omtrent samme spenning som står på pakka til lysdiodene. Normalt mellom 3V - 4V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå