Lass3 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei ! Jeg skal ha en forsterker til mine Dynavioce F-6 og S-4, C-4. Denneer vell ok ? Sikkert bra til denne pris klassen ? Jeg skal ikke ha Pre-out, slik at jeg kan bygge den ut med Effekforsterker. skal jeg ha mere effekt kjøper jeg en ny forsterker Bare det er Surround så er d ok men skal klare og drive Dynavoicene. Kom men forslag. Takk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den vil nok klare å drive de. Men husk at det er ikke helt 100watt da. Strømforbruk ved drift 320 watt Per-out brukes også til å koble til en aktiv subwoofer Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Den vil nok klare å drive de. Men husk at det er ikke helt 100watt da. Strømforbruk ved drift 320 watt Per-out brukes også til å koble til en aktiv subwoofer 7624420[/snapback] Ja, jeg vet at di driver med juksewatt det blir ca 53 årtlige watt per kanal. det er utgang for en aktiv subwoofer på forsterkern / recivern som du ser på bildet en såkalt Sub woofer Pre-out. men tenke på at di har en litt dyere som alle anbelfaler.. men skjønner ikke vistsen eneste forsjellen er 1200 kroner og Pre-out og en til kanal. Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 En ting til 320W er strøm forbruket det den trekker av strøm fra nette ( Stikk kontakten) du må se på Utgangsstrøm og dele det på så mange kanaler du har på Recivern / forsterkern så får du riktig watt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Stemmer det Er vant til stereoforsterkere, der er det som oftest ikke ege subutgang, men det er det jo så klart på surround recivere Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Stemmer det Er vant til stereoforsterkere, der er det som oftest ikke ege subutgang, men det er det jo så klart på surround recivere 7626895[/snapback] Hehe er låv til og glemme seg litt av, av og til.. Men den Yamaha,en er bra tror jeg så skal sikkert bestille den Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Stemmer det Er vant til stereoforsterkere, der er det som oftest ikke ege subutgang, men det er det jo så klart på surround recivere 7626895[/snapback] Hehe er låv til og glemme seg litt av, av og til.. Men den Yamaha,en er bra tror jeg så skal sikkert bestille den 7626994[/snapback] Sorry mente den Pioneer 'n heh Skal jeg kjøpe den ? Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Er det noen som har prøvd den Recivern ? Er det bra fjernkontroll ? og utseene? Jeg tror d blir bare LYD trykk med den Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Har ikke hørt den, men vet at pioneer har noen gode recivere Der er fjernkontrollen btw Endret 2. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Har ikke hørt den, men vet at pioneer har noen gode recivereDer er fjernkontrollen btw 7630332[/snapback] Ja,jeg har også hørt at poneer er bra og har hørt en del pioneer'er Takk! GnoMiz får bilde av fjernkontrollen... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Eg fikk denne i posten idag sammen med et par F6. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325316 Lenke til kommentar
Lass3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Eg fikk denne i posten idag sammen med et par F6. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325316 7637531[/snapback] Nydelig ! Vet at H/K er veldig strøm sterke og leverer bra og presist og de driver ikke med jukse watt Kansje jeg kjøpen en sånn får se hehe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Lass3 nei det er ikke ett dumt valg det! Og gratulerer til deg Pinguvin Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 F6 spiller hvertfall veldig bra sammen med H/K'en. Er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå