Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det du sier der er meget intressant. Så har vel vi to luftet ideèr om å spille som tysk menig under krigen også Bear 7701812[/snapback] Den med tyskere har vel vært i lufta ja, jeg forsøkte meg på et forum og poste ideen som et Source mod, men ga meg da nazi flag bildene dukket opp og jeg ble kalt for mini Hitler. Syke mennesker der ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ja det skal ikkje mye til før folk trekker sine konklusjoner Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har sett en del gameplay filmer fra Crysis, og spillet ser etter min mening ut som en kraftig forbedret verson av Far Cry med noen ekstra duppeditter man ikke finner i Far Cry. Altså ingenting nytt i FPS verden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Fant en video fra Hell's Highway. Det ser skikkelig nice ut! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Fant en video fra Hell's Highway. Det ser skikkelig nice ut! 7803501[/snapback] Nei nei. Se heller den samme videoen i HD format. fra gametrailers Trailer HD Gametrailers Hell's Highway seksjon edit: Sjekk ut denne videoen. Minutter med gameplay, forklart av Direktøren i Gearbox Software Endret 26. januar 2007 av Villanden Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 HAr sett gameplay vidioen iaf 30 ganger uten å overdrive Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Trodde først at den bare bestod av at de hang inne i leketøysbutikken jeg. Kanskje en kortere versjon jeg har sett da. Men kommer nok til å se den flere ganger ja. Spillet ser genialt ut. Endelig et spill der du beveger deg i gater som ikke allerede er sønderknust. Likte spes. det med "spotteren" som satt på taket og gav hint til hvor .88-kanonene lå. Noen som vet spesifikt når spillet kommer ut? edit: Glemt det. fant det. Til de andre som ikke vet: Release Date:US: Q1 2007 Japan: Unreleased Europe: March 31, 2007 Endret 27. januar 2007 av Villanden Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er den datoen bekreftet? Synes det pleier å varriere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Den videon de pratet seg igjennom virket veldig scriptet med tanke på spillet. Husker at første videosnutten av Brothers in Arms var betydelig overdrevet i forhold til hvordan spillet faktisk ble. Andre som la merke til det? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det var enkelte ting som så scriptet ut ja. Men allikevel så gir det jo en viss formening om hvordan spillet blir. Og hvis jeg kan si det, så vil jeg gjerne kommentere hvor dårlig han direktøren spilte. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Scriptet? Det vil si at spillet kun kan løses på en måte og at fiendene respawner hele tiden, eller? Lenke til kommentar
DerNoOb Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Grafikken på hh ser helt syk ut Krever nok sin data det Hva slags hw tror dere trengs for å kjøre alt på medium og 1024x768 res? Endret 28. januar 2007 av DerNoOb Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Selvin: Vi mener at videoen var "produsert" med enkelte innslag som ellers ikke ville ha skjedd når vi spiller det. Alt var for perfekt tilrettelagt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Selvin: Vi mener at videoen var "produsert" med enkelte innslag som ellers ikke ville ha skjedd når vi spiller det. Alt var for perfekt tilrettelagt. 7816918[/snapback] Ja skjønner! Er ikke så dreven Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det ødelegger mye av gleden i spill etter min mening. F.eks at dine medsoldater dør i en kamp, så dukker de pluttselig opp igjen på neste brett. Håper de har fjernet dette i spillet som kommer, men tviler. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det ødelegger mye av gleden i spill etter min mening. F.eks at dine medsoldater dør i en kamp, så dukker de pluttselig opp igjen på neste brett. Håper de har fjernet dette i spillet som kommer, men tviler. 7827372[/snapback] Tviler jeg og på egentlig. Hadde vært for mye å inkorporere en ny soldat til troppen din hver gang en dør. Og å lage et x antall soldater med forskjellige ansikt og kroppsfasong som venter på å bli med i troppen din tror jeg ikke de gidder. Dessverre. Men et par reserver, og mulighet for uttynning av tropper for å kompensere ditt tap, det hadde vært en kul mulighet. En fyr du har sett i en annen tropp som plutselig blir overført til din tropp. Vi kan bare håpe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Det ødelegger mye av gleden i spill etter min mening. F.eks at dine medsoldater dør i en kamp, så dukker de pluttselig opp igjen på neste brett. Håper de har fjernet dette i spillet som kommer, men tviler. 7827372[/snapback] De dør da ikke, blir bare litt skadeskutt. En liten tur på sykestua kurerer gruffen, så er det ut i kamp igjen. Dessuten ville det blitt litt teit om du skulle ose gjennom 1k mann i løpet av et spill, bare fordi du er dårlig som leder for gruppa. Ville vært mer unaturlig at du faktisk fikk lede gruppa, etter å ha sendt dem i døden X ant ganger, enn at de får seg skadeskudd og ender på sykestua og i kamp igjen. Skulle de implementere et "ny gruppe" taktikk måtte de og implementere krigsrett, for tror mange har endt der i stede. Endret 30. januar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har sett en del gameplay filmer fra Crysis, og spillet ser etter min mening ut som en kraftig forbedret verson av Far Cry med noen ekstra duppeditter man ikke finner i Far Cry. Altså ingenting nytt i FPS verden. 7705795[/snapback] Med andre ord. Du har ikke lest noen om spillet...... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har sett en del gameplay filmer fra Crysis, og spillet ser etter min mening ut som en kraftig forbedret verson av Far Cry med noen ekstra duppeditter man ikke finner i Far Cry. Altså ingenting nytt i FPS verden. 7705795[/snapback] Med andre ord. Du har ikke lest noen om spillet...... 7835602[/snapback] Hva Crysis angår nyheter innen FPS er bruk av DirectX 10, som gjør grafikken nesten virkelighetstro. Og interaktivitet med alt rundt deg. Planter, dører, alt. Men hva jeg tror Thomas mener er at Crysis ikke kommer med noe "Nytt" som vi aldri har sett før. Noe som blåser hjernen av samtlige FPS-fans rundt om i verden. Noe revolusjonerende. Jeg gleder meg villt til Crysis, spillet ser helt sykt ut. Men det er ikke revolusjonerende i den rette forstand. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tror nok dette ble bra, kanskje det blir ny pc hvis det er lenge nok til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå