hugRmunR Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja okei greit da! Det var en liste med spill jeg faktisk ikke har prøvd.... Så de blir ikke litt for realistisk til tider?? 7635450[/snapback] Ikke for min del ^^ Elsker realisme i taktiske spill... Bruk hodet, og du lever videre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Spill kan ikke bli for realistisk. Det jeg liker med Swat og Operation Flashpoint er realismen. At man faktisk bare tåler et par skudd, og at man derfor må planlegge. Samme gjelder fortidens Rainbow Six. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Spill kan ikke bli for realistisk. Det jeg liker med Swat og Operation Flashpoint er realismen. At man faktisk bare tåler et par skudd, og at man derfor må planlegge. Samme gjelder fortidens Rainbow Six. 7636231[/snapback] Ja det er det jeg og synes. Realistikk er greit, men det kan bli for mye av det gode... Men da er det vel såpass realistisk at du ikke dør av et skudd i beinet?? Endret 3. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde vært kult med hinking eller dårlig aim hvis du blir skutt i beinet eller armen. Og du må rope etter medic som kommer og bandasjerer såret. Det hadde vært kul realisme. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har gleda meg til bia-hh lenge nå. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde vært kult med hinking eller dårlig aim hvis du blir skutt i beinet eller armen. Og du må rope etter medic som kommer og bandasjerer såret. Det hadde vært kul realisme. 7637735[/snapback] Ja det er jeg enig i!! Det hadde vert skikkelig tøft... En egen knapp for og rope på medic har jeg drømt om lenge... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Akuratt det siste der er slik realismen er i flashpoint og armed assault:P Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Akuratt det siste der er slik realismen er i flashpoint og armed assault:P 7678578[/snapback] Jupp, og gamle Ghost Recon ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Og i hvilket spill tåler du ikke mange kuler? Ikke noen som jeg vet om ivertfall.. Hidden and Dangerous. Både 1 og 2. Dessuten gjenopplives ikke medsoldatene på neste brett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg for min del synes en semi realisme er på sin plass i et FPS, men et realistisk FPS blir bare frustrerende og irriterende. En plass går grensen hvor realistisk jeg vil ha et FPS. WW2 FPS er jo ganske oppbrukt, og det gikk ikke særlig bra med BiA til PSP, men det var vel og mye grunnet knotete knappe oppsett. Men likevell, blir litt metta marked når WW2 FPS nummer XXX kommer ut, miste liksom litt av sjarmen og "gleden" når du har med dine med soldater kneblet den tyske krigsmaskinen. Ser frem til Hells Highway, men ser og frem til den dagen man får noe nytt i FPS verden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Ser frem til Hells Highway, men ser og frem til den dagen man får noe nytt i FPS verden. 7679962[/snapback] Hva mener du med nytt, Bear^? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noe som ikke består av WW2 eller alien slakt, dvs ikke helt nytt da men i alle fall nytt på noen år. Noe alla SOF serien. Hadde vært fint. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ett nytt Soldier Of Fortune spill hadde faktisk vert på sinn plass sånn ca. i går. Herlige spill Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nei, uff. Er enig med Bear^ i at det må komme noe nytt i FPS verden. Tror verken Soldier of Fortune eller kommende Brothers in Arms blir noe vi ikke har sett før. Gi meg spill alà Deus Ex med kvalitet. Det er noe jeg savner. Håpet ligger i Stalker, men har mine tvil. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Hva med det Crysis? Har lest litt rundt omkring og det ser ikke så fælt ut.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nei, Crysis ser snakesen ut, mye eyecandy der, men lurer litt på hvordan det er å spille og om det er bra optimalisert. CoD2 var vel strengt tatt ikke så bra optimalisert for DX9 så du fikk kraftig slowdowns til tider selv med god HW. Får håpe at det kanskje kommer noe nytt som bringer frisk pust inn i FPS sjangere. Misforstå meg rett, WW2 er morsomme spill, men å springe over slettelandet mens bomber og granater suser om ørene blir litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Nei, Crysis ser snakesen ut, mye eyecandy der, men lurer litt på hvordan det er å spille og om det er bra optimalisert. CoD2 var vel strengt tatt ikke så bra optimalisert for DX9 så du fikk kraftig slowdowns til tider selv med god HW. Får håpe at det kanskje kommer noe nytt som bringer frisk pust inn i FPS sjangere. Misforstå meg rett, WW2 er morsomme spill, men å springe over slettelandet mens bomber og granater suser om ørene blir litt kjedelig i lengden. 7701043[/snapback] Den med COD2 har vært helt forferdelig irriterende noen ganger. Plutselig så går det som en grøt og det eneste som hjelper er og skrue ned oppløsninga. Og som du sier og springe over sletteland med granater susende rundt øra, ja, det blir du til tider lei av... Men da vil jeg igjen bringe opp dette med MOH Airborne. Det synes jeg bringer et nytt lite pust til WW2 sjangeren... Både det at gameplayet ser fantastiskt ut, at den bruker Unreal 3 Engine og at du kan bli sluppet i fallskjerm der du ønsker. Det høres i mine ører ivertfall veldig spennende ut!! Så det er nok det spillet jeg ser mest fram til! EDIT: Leif! Endret 11. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Enig i at MOHA ser mest spennende ut nå, tror dette kommer til å bli helt unikt og forhåpentlighvis være ett eksempel til etterfølgelse Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Får vente å se. Kameratskap i WW2 spill gir jeg blanke F i når for tiden, om Ivano på siden blir skutt i panna, bryr det meg ikke lengere. Er blitt for vant med det, så BiA, som satser en del på det, kan vel bli litt repetivt til tider. Når jeg tenker, hvorfor er det ingen som har laget et spill om Norge under WW2? Hitler hadde jo store planer for Norge, og spesielt Nord-Norge. Kunne vært ordentlig morsomt å spille kampen om Narvik, 28 Mai 1940, som en ung rekrutt i Hyldmos kompani. Endret 11. januar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det du sier der er meget intressant. Så har vel vi to luftet ideèr om å spille som tysk menig under krigen også Bear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå