Gå til innhold

Hell's Highway - Noen som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Ja som emnetittelen sier, er det noen som gleder seg til dette spillet? :)

Ettersom jeg er en WW2 entusiast så kan jeg ikke gjøre noe annet en og bare glede meg! Spillet ser bare så rått ut! Både det grafisk og gameplayet kommer til og være på topp!

Men hva tror dere? Kommer dette til og bli en verdig WW2 FPS/Taktikk??

Hjemmeside

Produktoversikt på gamer.no

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir spennende å se hvordan det blir. håper på at det blir litt mer åpent enn de tidligere spillene.

7624464[/snapback]

Enig i det. Forgjengerene var litt rett fram, ikke så veldig fritt. Jeg har sett noen screens og det ser helt vanvittig bra ut!! :)

Lenke til kommentar

Tja, personelig synes jeg Road til Hill 30 er det beste, det skapte noe nytt i WW2 delen av FPS, og med et taktisk syn. Earned in Blood ble mye alla samme saken av Road to Hill 30, var liksom ikke noe nytt, annet enn ny story og nye brett.

Får se om de klarer å puste nytt liv i en døende sjanger som WW2FPS spill er blitt. Kanskje det blir morro, kanskje det bare blir oppgulp. Who knows :)

Lenke til kommentar
Tja, personelig synes jeg Road til Hill 30 er det beste, det skapte noe nytt i WW2 delen av FPS, og med et taktisk syn. Earned in Blood ble mye alla samme saken av Road to Hill 30, var liksom ikke noe nytt, annet enn ny story og nye brett.

Får se om de klarer å puste nytt liv i en døende sjanger som WW2FPS spill er blitt. Kanskje det blir morro, kanskje det bare blir oppgulp. Who knows :)

7625753[/snapback]

Har Både spilt RTH 30 og EiB. De er jo helt like! Både det grafiske og gameplayet er helt likt...

Og det at WW2 FPS er en døende sjanger, er etter min mening veldig synd... :no: Men i mitt hjerte kommer det alltid til og ligge en liten elskov for denne sjangeren..

Lenke til kommentar

Ja dette er nok ein tittel eg ser frem til så det ljomer etter. Syns EiB var bedre enn RTH30, ettersom AI faktisk fungerte mye bedre her :)

Trur faktisk eg skal gå for Hell`s Higway på 360 denne gangen, for spilling på 50" HDTV og med sourround :love:

Lenke til kommentar

Ser rått ut grafisk sett.

Men, tror ikke det er spillet til å gjenopplive WW2 sjangeren.

for det så tror jeg det trengs en mer "Operation Flashpoint" type spill, Der krigen foregår i "Europa/Afrika/Asia/etc" isteden for små kart.

Der tyskland kan vinne krigen, Italienerne kanskje ikke blei med på tyskerne sin side. Der du er en soldat/offiser, og din slagmark hjelper til med å styre krigens dynamiske gang.

Et heidundrandes STORT WW2 spill, og ikke sånne små "cinematic" spill kloner som vi har sett de siste 10 åra.

Lenke til kommentar
Brothers in Arms er etter min mening like ueralistisk som RS: Vegas. Du og dine medsoldater tåler mange skudd, og dersom en av dine medsoldater er uheldig og dør, så dukker han pluttselig opp igjen på neste oppdrag.

7635091[/snapback]

Og i hvilket spill tåler du ikke mange kuler? Ikke noen som jeg vet om ivertfall.. :whistle:

Det med at soldatene lever opp igjen har litt med storyen og gjøre. Men på EiB så får du faktiskt et valg, du kan enten spille missionen om igjen for så å berge de kameratene som overlever, eller du kan ta den unfair måten og bare fortsette.. :)

Lenke til kommentar
Brothers in Arms er etter min mening like ueralistisk som RS: Vegas. Du og dine medsoldater tåler mange skudd, og dersom en av dine medsoldater er uheldig og dør, så dukker han pluttselig opp igjen på neste oppdrag.

7635091[/snapback]

Og i hvilket spill tåler du ikke mange kuler? Ikke noen som jeg vet om ivertfall.. :whistle:

Det med at soldatene lever opp igjen har litt med storyen og gjøre. Men på EiB så får du faktiskt et valg, du kan enten spille missionen om igjen for så å berge de kameratene som overlever, eller du kan ta den unfair måten og bare fortsette.. :)

7635161[/snapback]

Det mest realistiske ville vært at du fikk mission failed, men da hadde i alle fall jeg knekt tastaturet i puslespillbiter minst 10 ganger i løpet av spillet.

Men om man skal snakke om realistisk så tror jeg folk skal lete vel lenge etter noe realistisk FPS for det finnes ikke. CoD2 f.eks, "Ånei, en maskingevær stilling, la meg prøve frontal. OUCH, nei, nesten drept der, la meg vente i 2 sekunder bak denne ugjennomtrengelige sandsekken slik at sårene mine kan lege seg selv".

BiA balanserer på en fin snor, semi realisme, du vinner ikke ved å leke rambo, men du taper ikke ved å gjøre 1 liten feil. Du kan velge å rette opp denne feilen, men den er ikke fatal.

Så la oss heller si at ingen av dine medsoldater i BiA spillene dør, men blir "såret" og tar seg en rask tur innom saniteten og blir lappa sammen før de blir sendt ut i strid igjen. Det låter vel semi logisk :p

Lenke til kommentar
De gode gamle Rainbow Six spillene

Swat 3-4

Hidden & Dangerous 1-2

Operation: Flashpoint

And the list goes on...

7635426[/snapback]

Ja okei greit da! Det var en liste med spill jeg faktisk ikke har prøvd....:p Så de blir ikke litt for realistisk til tider??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...