enden Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kan ikke si at jeg har vært borti det. Hvis det ikke har skjedd etter den ene gangen så kan vi sikkert kalle det en glitch 7632517[/snapback] Glitch er det samme som glipp? Forresten, hvis skal jeg legge inn slimbox,skal man gjøre det nesten likt som med Lightbox? 7635198[/snapback] Så vidt jeg forstod så er slimebox omtrent det samme som lightbox. Dermed skulle fremgangsmåten være relativt lik. Den eneste store praktiske forskjellen er at slimebox bygger på litt funksjonalitet fra et rammeverk som kalles mootools. For å bruke slimeboks må du laste ned dette rammeverket og legge det på serveren. I praksis er det snakk om en del ekstra javascript-filer, som sikkert plasseres i samme mappe. Bare følg bruksanvisningen på siden til slimeboks så skal det nok gå bra Endret 3. januar 2007 av enden Lenke til kommentar
Nicolasn Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) It worked.. Men bare halveis :!: Siden min I Opera laster siden bare og slimbox funker ikke, i IE får jeg åpnet slimboxen med bildet, men der funker ikke knappen hvor jeg trykker på "X" når jeg skal ut Endret 3. januar 2007 av Nicolasn Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Not found oO *fjortentegn* Lenke til kommentar
Nicolasn Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Faen, nå skjer det noe rart =O Ta en titt filvedlegget, På Bilde.1 ser du selve siden før jeg trykker på en av bildelinkene, når jeg trykker så skjer det som er vist i Bilde nr.2! Noen som har en aneles omhva som skjer? Feil_p__siden_min_.doc Lenke til kommentar
Nicolasn Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Faen, nå skjer det noe rart =OTa en titt filvedlegget, På Bilde.1 ser du selve siden før jeg trykker på en av bildelinkene, når jeg trykker så skjer det som er vist i Bilde nr.2! Noen som har en aneles omhva som skjer? 7886744[/snapback] Ingen som kan finne feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå