Inc Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jepp. Nå har jeg ett slikt yrke som til tider krever at jeg har spiker i lommen, (ja dere kan jo gjette hvilket yrke ;P ) Anyways, jeg hadde lommen full av spiker, jeg har da en sånn bukse med ekstra lommer til å putte .. ting i. Som menneske vi er, må vi alle på do en gang og idag var det min tur. Jeg stiller meg foran doskålen og løsner først belte, så smekken og knappen. Og idet jeg skal ta tak i "saken" så deiser buksen ned i gulvet som er belagt med fliser og knuser faen meg to fliser, pgrunn av vekten til spikeren i lomma. Og hvilke unnskyldninger jeg kom med skal ikke nevnes, men i det hele synes jeg dette var litt morsomt og litt trist Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha, trodde det stod "Knuser fiser på dass". Toilet humor ftw. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 det må være noen jævler av noen spikre Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har en del spiker og skruer i arbeidsbuksa mi jeg og, men det her tar kaka :!: Enten så må du være fryktelig høy, eller så er de flisene av utrolig dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Ca ett kilo med spiker ettersom en pakke innholder 2 mindre esker med total vekt på to kilo. Så hvis du slepper en "massiv" klump på ett kilo fra en meters høyde blir det litt trykk av det Edit: kan legge til at området den traff var ca mellom to fliser og tror ikke flisen sprakk gjennom, men en god del av overflaten på flisene forsvant. Endret 3. januar 2007 av regga Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så du går rundt med 1 Kilo spiker i lomma? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hehe, jeg gjorde det ja.. Eller ganske ofte da.. P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå