Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ny og forbedret superpi tid:

superpi31843sac2.th.jpg

Fjernet IHS på prosessoren i en skjelvende operasjon, gud så skummelt...

Hjalp betraktelig på temperaturen, tidligere 52 grader under load, nå 44 grader :)

Selve tiden blir jo for så vidt ganske latterlig sammenliknet med C2D...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Wheelman, ikke bruk nicket ditt i tagen.

Skriv bare scoren din slik som Jimramse har gjort over. Siden brukernavnet ditt er annerledes her på forumet og på hwbot må du angi hva brukernavnet og loginen din på forumet her er i brukereren din på hwbot.

9502185[/snapback]

Sorry :blush:

Ordna det på HWBot :)

Men, det brukernavnet jeg skriver i tagen, det er det jeg bruker på HWBot, right?

Lenke til kommentar
Sorry :blush:

Ordna det på HWBot :)

Men, det brukernavnet jeg skriver i tagen, det er det jeg bruker på HWBot, right?

9502217[/snapback]

Fint :thumbup:

Ingen brukernavn i tagen. Bare skriv scoren. hwbot ser hvem som har postet scoren på forumet.

9502358[/snapback]

Ok, takk :), da forstår jeg mere ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men, syns du om scoren? :whistle:
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg forstår ikke hvorfor ikke du får bedre score enn meg når du har klokket både minne og cpu høyere... Har du i oppgavebehandlingen satt prioriteten til sanntid for SuperPi? Det er mulig du tjener litt på dét. En annen ting du kan forsøke, er å starte msconfig, og velge diagnoseoppstart. Med disse to grepene vil jeg tro at du kommer under 12,500.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor ikke du får bedre score enn meg når du har klokket både minne og cpu høyere... Har du i oppgavebehandlingen satt prioriteten til sanntid for SuperPi? Det er mulig du tjener litt på dét. En annen ting du kan forsøke, er å starte msconfig, og velge diagnoseoppstart. Med disse to grepene vil jeg tro at du kommer under 12,500.

tror minnet satte ned timingsene til cl6 under denne testen. og jeg kjørte superpi på alle kjernene med normal prioritet. Har funnet ut at minnet jeg har er dette. Skal klare 4.4.4.16 @ 800mhz ved 2.1V

Minnet ditt er godt for 1200MHz 5-5-5-15, rundt 2,3-2,4V, der kan du tjene en del

Jeg var ikke sikker om det var minnet som stoppet meg, har ikke testet max frekvens på minnet enda, men du mener det kan klare 1200 altså? Jeg monterte alt i natt, så jeg har ikke fått til så mye testing. Er min første gang på intel-plattform, og jeg aner ikke hvordan jeg kan fikse på timings på minnet utenom det som blir satt automatisk i bios. har bare klokket fra bios foreløpig..

Endret av SuperRipper
Lenke til kommentar
OCZ Platinum 800MHz på 1200MHz 5-5-5-15? Javel?

Det skal jeg se før jeg tror på!

PC2-6400 EB Platinum 4.0-3-3-8 @ 2.1V Micron D9DQT (BT-3)

Tyder på at det er de brikkene der han har. Tok litt feil, men de klarer nok 1100+ 5-5-5-15 med litt volt :)

EDIT: Typo

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...