ZenCo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg holder med Bungalow Bullshit ettersom jeg har en følelse av dette er et småuseriøs band... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Luftkomet!! Hvis det bare er de tre alternativene stemmer jeg bungalow Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva med The Scrotum bangers? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ville gått for husløs terrasse jeg åsså. Av dine siste alternativene ville jeg tatt The Kedleys. Eller så var Luftkomet en sikker vinner Gå for den du. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg foreslår Teh Leet. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Best: Bungalow Bulshit! Nr. 2: Luftkomet (eller The Luftkomet, for ekstra effekt) Eventuell nr. 2 som faktisk er nominert: The Keydles Lykke til som band (uansett navnevalg)! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja du ser atte vi spiller en slags blanding. Jeg er vokalist også, men vi spiller litt diverse. En sang er reagge, 2 sanger er rock med vri, og vi har noen balader også. Det går mest innen rockereagge eller noe slikt. Litt vanskelig å forklare sjangeren helt presist 7624535[/snapback] Med en gang jeg så navnet Bungalow Bullshit tenkte jeg "hvis dette er reggae hadde det passet som fot i hose". Når du skriver at det er en slags "rockereggae" er navnet genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå