Gå til innhold

Hvilke av disse bandnavnene bør bandet midt ha?

saluttknall

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg fant noen kamerater som ville lage band og de spurte om jeg kunne finne bandnavn så jeg tok tastaturet fatt og nå vil jeg høre hvilke av disse dere likte best: Bungalow Bulshit, the Keydles, Husløs terrase, De muntre galleislaver, sjeleter, Funky punky, The outfreakers, et som ble inspirert meg fra forumet: Anal freezer, The teribles, Beat brothers eller luftkomet. Som sagt, har funnet på disse navnene og lurte nå på om dere kunne komme med forslag til hvilket jeg bør ta!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det svart/død-metall, tar dere Anal Freezer. 'Keydles' hørtes ikke så ille ut om det er pop/rock, eller lignende. 'Bungalow' høres bedre ut uten 'Bullshit'. Høres en smule uproft ut.

Men uansett litt enklere å komme med tilbakemelding om man vet litt om bandet. :)

Lenke til kommentar

Ja du ser atte vi spiller en slags blanding. Jeg er vokalist også, men vi spiller litt diverse. En sang er reagge, 2 sanger er rock med vri, og vi har noen balader også. Det går mest innen rockereagge eller noe slikt. Litt vanskelig å forklare sjangeren helt presist

Lenke til kommentar

Hva dere synes om bandnavnene er meg knekkene lykegyldig, men for all del bare diskuter. Jeg er ikke av dem som sier smaken er som baken for om den regelen gjelder blir det aldri diskusjon her og det er jo det forumet er til for. Men et spørsmål: Hva gjør navnene dårlige?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Hva dere synes om bandnavnene er meg knekkene lykegyldig, men for all del bare diskuter.

Hvis du driter i hva vi mener, hvorfor spør du da?

Jeg likte best Bungalow Bulshit. The Keydles får meg til å tenke på brit-pop

Lenke til kommentar
Hva dere synes om bandnavnene er meg knekkene lykegyldig, men for all del bare diskuter. Jeg er ikke av dem som sier smaken er som baken for om den regelen gjelder blir det aldri diskusjon her og det er jo det forumet er til for. Men et spørsmål: Hva gjør navnene dårlige?ov

7632308[/snapback]

Haha. Du bryr deg ikke, men spør fremdeles? Vel, de er barnslige og har ikke noe spesielt ved seg.

Lenke til kommentar
Eller "Kydlys", så kan navnet på deres første album være "Pronounced Teh Kyd-Lys".. x
:!:

Jeg foreslår Büngalow Büllshit

7632914[/snapback]

Bra, men passer vel mer til et band som spiller punk? Hva med Makrellbuksene? (spiser brødskive med makrell-i-tomat nå ja :D )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...