saluttknall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei alle sammen! Ikke sant det er merkelig? The Beach boys er et av de mest innflytelsesrike bandene i verden også har ingen startet en topic? Mystisk. Men her kommer den: forumets første (og antageligvis ikke siste) Beach boys tråd! Jeg for min del synes the Beach boys er ganske likt the Beatles! Hvilke av sangene til The Beach boys synes du er kulest? Har du noe forhold til musikken? Kort sagt en diskusjonstråd. Og måtte venner og fiender finne sammen og diskutere heftig og masse om et av verdens kuleste band! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Elsker Pet Sounds albumet. Ellers så er det litt sånn som med tidlig Beatles for meg: Det går greit å høre på et par låter, så blir jeg lei som bare det. Men Pet Sounds er definitivt et av de beste albumene noensinne. God Only Knows er yndlingssangen. Knuser hjertet mitt hver eneste gang. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Personlig så syns jeg Pet Sounds knuser alt Beatles ga ut. Synd man ikke fikk fullverdige oppfølgere. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Pet Sounds er et fabelaktig album. For min del er Beach Boys skikkelig bilmusikk. Ingenting er som en lang kjøretur om sommeren med Beach Boys fra spilleren. Ahhhh. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Synes de bør endre navnet nå, de er vel ikke så unge lengre. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja, for all del La det også bli Backstreet Men, Spice Women. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå