Espen F Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hvordan blir jeg kvitt 4.7? den ligger der åpen og irriterer meg.. og hver gang jeg åpner outlook så prøver den å logge inn.. :sad: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Samme skjedde med meg.. ****** irriterende!! Dårlig at denne nye versjonen ikke klarer å bytte ut den gamle! Hvis man fjerner MSN Messenger fra avinstallasjons-menyen forsvinner bare snarveien fra startmenyen!! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Når man har innstallert ferdig MSN 5.0, så restart PC'en! Da fjernes 4.7 automatisk av windows Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Sjekk her: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=487 Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! Jeg foretrekker Windows Messenger. Der kan man søke etter kontakter pr navn og alle kontaktene synes også i adresseboka med status i Outlook Express. Se forøvrig min tråd om dette emnet her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=68381&forum=26 Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er ikke MSN og Messenger samme dritten da, bare at folk bruker ordene om hverandre? Når det gjelder MSN/Messenger 4.7 så slettet jeg bare hele mappen under programfiler, det hjalp i hvert fall. Kanskje ikke den mest hygieniske metoden å gjøre det på, men da slapp jeg å få det i oppstarten. Tror nok det fra tweakxp er en bedre måte å gjøre det på :wink: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 For å fjerne den gamle versjonen, gjør dette: 1. Gå på "Start" - "Kjør". 2. Skriv "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove" Vips så var den borte :wink: Sveinl. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Sveinl skrev (2002-12-01 10:55):For å fjerne den gamle versjonen, gjør dette:1. Gå på "Start" - "Kjør".2. Skriv "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove" Jepp den sto på linken lenger oppe. 1. Click on the Start button and select Run. 2. Type "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove" in the text box and click OK. You will see a progress bar appear shortly as it deletes its files and it will then ask you to reboot. After the reboot the program will be gone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå