RBW Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det som hevdes å være en test av ATIs kommende grafikkprosessor er publisert på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det som hevdes å være en test av ATIs kommende grafikkprosessor er publisert på nettet. Les mer 7623730[/snapback] FIRST! håper dette er sant, da jeg ikke har kjøpt dx10 kort enda og vurderer et snart. Så venter spent og ser Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tja, er vell ikke lenge før det dukker opp et par smartinger i denne tråden som skal påpeke hvor katastrofalt det er at ati ikke har greid å få til et kort som yter mer en 10% bedre enn Nvidia sitt, for all del ikke glem : *Dette er enda ikke offisielt. *Ikke sikkert at dette er troverdig. Og enda en gang, så påpeker jeg også at et skjermkort er mye mer en bare et nummer, det må en ordentlig gjennomgang av alle egenskapene før man kan vite hvor bra skjermkortet er. Så, jeg avventer spent til det kommer offisielle reviews og informasjon ut. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ville ikke tatt en "review" fra Level505 veldig seriøst, avvent heller og se når det kommer offisielle (p)reviews. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg synes quad dvi hørte interessant ut! Vil det si at man nå kan få 4-skjermer på ETT skjermkort!?! (Det jeg håper på!) Vil surround-gaming igjen bli mulig? Lenke til kommentar
Rettetast Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg stoler heller ikke på informasjon der eier av domenet foretrekker å være anonym... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Virker som to av av medlemmene i 505 er "afiliated with AMD" iflg Anand, så de er nok muligens litt bias.. Men det betyr jo ikke at tallene er feil. Tipper AMD spytter ut R600-kort nå snart, som er fullt konkurransedyktige med 8xxx-serien til nVidia. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Selv om det skulle vise seg at resultatene ikke er fri fantasi så tror jeg testen er utført med langt fra ferdige drivere. Regn med at en rekke spill vil yte betydelig bedre når R600 blir lansert. Regn også med at en rekke (ytelse- og kvalitets-messige) bugs vil fjernes før lansering. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg synes quad dvi hørte interessant ut! Vil det si at man nå kan få 4-skjermer på ETT skjermkort!?! (Det jeg håper på!) Vil surround-gaming igjen bli mulig? 7623921[/snapback] Når var det mulig? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 R600 burde for ATI/AMD's del bli bedre en 8800 serien får at de skal ha en skjanse i "ingangsmarkedet" for DX10. Tror rett og slett de ikke har råd til å tape denne duellen. Det stilles høye forventninger til dem, siden 8800 har vært ute en god stund alerede. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) - "8800 - god stund allerede"? Det var da voldsomt. - "skjanse i have"? Tror ikke det blir noe problem De vil neppe tape noen duell og er de bedre enn 8800 så sier jo det at ATI lager bedre kort enn Nvidia. Endret 2. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dette hadde jo litt "Se og Hør" preg, kilden (level505) virker ikke akkurat veldig troverdig.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jo, denne testen er vel ikke akkurat godt mottatt av alle rundt på nettet, har sett den på en del fora i romjulen, og mange er skeptiske. Selv venter jeg til lanseringsdagen og ser hva benchmarkene ser ut til den tid. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dette her tar jeg med et hav av salt. Jeg hadde forventet mer av både GeForce 8800 og R600, men så gjenstår det å se hvordan ytelsen blir. Støtte for DirectX 10.1 Så det har kommet forbedringer av DirectX10 allerede. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ser ingenting om hvor stort det er... det er det jeg er mest bekymra for, er redd for at det ikke får plass i kassa mi... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Ati har dessvere skuffet en del med sine toppmodeler, så er vell på tide og sette inn foten og være med Ser ingenting om hvor stort det er... det er det jeg er mest bekymra for, er redd for at det ikke får plass i kassa mi... Blir nok ikke noe lavprofil kort nei Endret 2. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 blir nok et 8xxx kort på meg uansett.. kjører et nforce mb nå (asus a8n-sli deluxe) og har hatt underlige opplevelser ved mix av chipset og grafikk-kort før. uansett tror jeg denne testen kan være mer et pr-stunt enn en reell test. er jo plenty av muligheter til å optimere ett oppsett mot det ene eller andre kortet om man ønsker. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bare jeg som er bekymret over effektbruket på det skjermkortet ? Forrige vinter da jeg drev og klokka dataen jeg har nå, oppnådde jeg like stort forbruk på hele kassa mi, som det skjermkortet nevnt i artikkelen har. Skummelt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ati har dessvere skuffet en del med sine toppmodeler, så er vell på tide og sette inn foten og være med 7624297[/snapback] Det har vel vekslet mellom ATI og nVidia med hvem som har hatt ytelsetronen de siste årene. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ati har dessvere skuffet en del med sine toppmodeler, så er vell på tide og sette inn foten og være med Ser ingenting om hvor stort det er... det er det jeg er mest bekymra for, er redd for at det ikke får plass i kassa mi... Blir nok ikke noe lavprofil kort nei 7624297[/snapback] Fortell meg når ATi sist skuffet med sin toppmodell? En skal ikke se bort fra at det nå blir ett langvarig troneskifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå