JohndoeMAKT Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 -Til å holde vinduet oppe. -Bokstøtte -Legg den under bakhjulet slik at bilen ikke sklir. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 slett tråd takk Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 12:42, skrev tore-: Quote: Den 2002-11-24 12:34, skrev chil: jeg har en 8x i min PC amd xp1900, digger den går kjappt og få opp små filer Mp3 osv. og den er helt stillegående.. kjører den dekikert som server da? helt utrolig useriøst du er latterlig da tore... hva er vitsen med å poste her om hva du skal bruke en CD-rom til? Enhver idiot burde skjønne det. Forslaget til chil er vel bra? det er hva han har gjort med en treg og gammel cd-rom, det er et forslag på hva du kan gjøre med den. Du fikk forslag, men ikke hva du forventet.. Hvordan skal vi vite hva du vil vite? Slutt å klag og ta imot det du får av forslag du... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Bruke den som CD spiller i et herkeanlegg (det nede på hbbyrommet vet du)? Skjønner ikke helt hva du mener med tråden din. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Plukk ut laseren, monter ett batteri og en bryter på den så har du laserpeker... Ellers er det jo greit å ha i tilfelle brenneren og DVD'en skulle ryke samtidig og du trenger noe til å lese plater. Eller du kan ha den i en maskin du skjelden trenger å lese plater med (hus-lan-serveren etc.) Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 16:48, skrev tore-:Og her er mr. veslevoksen... Hva skal det liksom bety? Hmm...Noe sier meg at du er en provokatør, men jeg skal ikke begynne noe personlig angrep slik som du har mot flere i denne tråden. Jaja. Det viser jo bare at en av oss er voksne nok til å ta det kult og håndtere vårt daglige liv med relativ sinnsro. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Nå er dette gøyt Lenke til kommentar
Poppen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Heisan Er på jakt etter en gammel cd-rom og hd. Send den til meg. Skal bygge server!! poppen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Poppen: Om serveren din bare skal stå der, så kan du vel låne en CD-rom fra en annen maskin til innstalleringa, og kjøre serveren uten CD-rom deretter.. Stå på kranglefanter... dere får sikkert mye konstruktive svar av det.... not! Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan jo prøve å gjøre den om til en CD-makulerer. De har en sånn på Clas Ohlson. Koster vel en ca. 600,-. Det betyr at du kan spare noen kroner. I tilleg får du det veldig gøy med å konstruere denne enestående maskinen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå