Gå til innhold

Er smsking.no noe bra?


Anbefalte innlegg

http://www.smsking.no

 

Jeg hører folk sier du får lov til å sende masse gratis SMS'er.

 

Jeg har lest igjennom brukeravtalen, og fant dette

5. INFOMELDINGER:

--------------------------

Som medlem på SMSKing.no, godtar du å motta informeldinger på SMS hver måned. Maks pris pr SMS er kr 16.- Ditt medlemskap er en løpende, og fornyes automatisk for 15 dager inntil du selv sier opp.

 

Høres suspekt ut spør du meg, kan noen som vet noe om smsking fortelle hvor mye penger man mister per måned i snitt? Og har de noe ekstra hemmelige utgifter?

 

Er det lureri, eller funker det bra ?

Endret av olemedkrutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har enda til gode å se noen som faktisk leverer gratis SMS så og si uten krav. Biip.no hadde en veldig god løsning en stund, tror ikke jeg fikk en eneste reklamemelding, selv om jeg sendte SMS så det svei. Desverre var det kun i begynnelsen av Biip.nos historie, og tilbudet er nå tatt vekk.

Lenke til kommentar
Har enda til gode å se noen som faktisk leverer gratis SMS så og si uten krav. Biip.no hadde en veldig god løsning en stund, tror ikke jeg fikk en eneste reklamemelding, selv om jeg sendte SMS så det svei. Desverre var det kun i begynnelsen av Biip.nos historie, og tilbudet er nå tatt vekk.

7625279[/snapback]

www.ung1881.no gir evig gratis sms. Man får dog en liten *Rkl: blablabla* på slutten av meldinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...