mel Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vurderer og kjøpe 8800GTX fra Masterit.no men har hørt så mye dritt om dem. Det jeg lurer på er om det er noen som har bestilt 8800GTX derfra? Fikk du noe kort i d hele tatt? Tok det lang tid? Fungerte kortet? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&s=hardware.no Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nå sitter jeg på modem og venter på å få ADSL fra Ventelo Bluecom, og når jeg får ADSL så skal jeg kjøpe meg en gaming pc. Da tror jeg at jeg skal gå for 8800GTX fra MasterIt, kanskje en 500 GB HDD også? Først når jeg leste denne tråden så tenkte jeg at jeg aldri skal bestille der ifra, men vidre uti posten så leste jeg at de faktisk ordner opp etter seg. Flere hadde t.o.m fått 500 GB HDD som en bonus for at sendingen hadde tatt lengre tid enn antatt. Jeg venter gjerne 2 uker for å få GPU 1000 kr billigere, HDD 500 kr billigere og en ekstra HDD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå