Scotty Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hallo. Snatch er en av favoritt filmene mine. Unik, fantastisk film med god humor. Lock, Stock and Two Smoking Barrels er en lignende film, ikke like bra og orginal, men fortsatt en god film! Så, finnes det noen filmer som ligner Snatch? Endret 2. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Layer Cake er filmen som øyeblikkelig spretter inn i tankene mine når jeg hører "Snatch". Dog, Layer Cake er ikke like mye av en komedie, akkurat, og den er langt ifra like god - men du kan jo alltids sjekke den ut. EDIT: Ellers er den britiske versjonen av Mean Machine en film du kan sjekke. Den er en remake av den gamle fra 70-tallet, og er laget av mange av de samme folka bak (og foran) kamera i Snatch og Lock Stock. Endret 2. januar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Mean Machine har jeg også sett Likte den. Kan ta en nærmere titt på Layer Cake. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hva med andre filmer med Jason Statham? Crank, The Transporter (1 og 2) o.l.? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg får vel nevne Revolver. Laget av samme karen, men etter at han ble sammen med Madonna og filmene hans ble crap. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 "The Usual Suspects" kan minne litt om "Snatch", bare bedre og smartere. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 "The Usual Suspects" kan minne litt om "Snatch", bare bedre og smartere. 7623741[/snapback] Syns ikke de ligner så mye at det gjør noe, men The Usual Suspects er bedre og smartere, ja. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Pulp Fiction er jo sånn "mange i en". Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sjekk ut danske I Kina spiser de hunde og oppfølgeren Gamle mænd i nye biler. Lenke til kommentar
sake Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Anbefaler Crank på det sterkeste! En av årets beste filmer imo Ellers så har du som de over sier De Mistenkte, fantastisk film det og Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Survive Style 5+ Japansk film med Vinnie Jones i en av hovedrollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå