Are.......... Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Given er skadet igjen nå Ikke bra. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva gjør Newcastle på treningsfeltet sitt i motsetning til andre lag, siden de får en bråte med spillere skadet hele tiden? Noe må det nesten være, for det skal godt gjøres å ha folk konstant skadet... Eller? Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva gjør Newcastle på treningsfeltet sitt i motsetning til andre lag, siden de får en bråte med spillere skadet hele tiden? Noe må det nesten være, for det skal godt gjøres å ha folk konstant skadet... Eller? 7779980[/snapback] nei så klart det ikke må være noe. Det er bare ren uflaks etter min mening. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmmm. Ikke godt å si det der nei. Har jo slitt med skader de siste årene, selv om vi har byttet trener flere ganger. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva gjør Newcastle på treningsfeltet sitt i motsetning til andre lag, siden de får en bråte med spillere skadet hele tiden? Noe må det nesten være, for det skal godt gjøres å ha folk konstant skadet... Eller? 7779980[/snapback] nei så klart det ikke må være noe. Det er bare ren uflaks etter min mening. 7780192[/snapback] Jeg er faktisk veldig sikker på at det er mer treningsrelatert enn uflaks. Noe Newcastle selvfølgelig må finne ut av. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har man ikke byttet treningsunderlag før pga. en rekke hamstringsskader? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har man ikke byttet treningsunderlag før pga. en rekke hamstringsskader? 7783688[/snapback] Mener å ha hørd noe slik ja, men usikker! Tror det er noe treningrelatert jeg og. Lenke til kommentar
absrambo Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 sitter no og hører på newcastle sangen og ser på videoer av shearer skåre mål søk på youtube "newcastle united goals" der finner dere mange gode videoer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Newcastle er laget ja, bra med n slik tråd Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Som det står er dette en tråd for newcastle fans.. snakk stygt om newcastle.. : 7623106[/snapback] ok man skal snakkestygs om newcastle . (uansett så går det ikke og si noe possitivt med det laget ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) ok man skal snakkestygs om newcastle . (uansett så går det ikke og si noe possitivt med det laget ) 7819211[/snapback] Så det går ikke?? Da tror jeg ikke du er helt med? Endret 28. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da ble det han der Oynewy eller noe sånt. Blir spennende å se hvordan han gjør det i Newcastle-drakta Noen som vet om han duger? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Følte nesten at denne tråden måtte bumpes! Begynner å skje en del spennende ting på St James Park nå. Ny eier og ny manager. Det som er trist akkurat nå, er at Scott Parker har blitt solgt. Det må da være unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå