Gå til innhold

Toon Army tråd

absrambo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med en Newcastle-tråd, selv om verken tittel eller førstepost er så mye å rope hurra for. Kanskje ikke så mange Geordier her på forumet, men vi er da muligens noen.

2-2 mot serielederen er brukbart med hele 11 spillere på skadelista og nesten rent akademiforsvar, med Solano, Taylor (20), Huntington (19) og Edgar(19). Mange vil nok mene at Newcastle hadde litt flaks, men det var mye vilje i laget, og det kunne gått begge veier, selv om det var få sjanser rett veien for Magpies i andre omgang.

Imponert over hvor godt unge David Edgard klarte seg på venstresida, i dueller med både Ronaldo og Giggs. Milner spilte nok en god kamp, og Sibierski hadde også et par gode perioder, og burde ført Newcastle opp i ledelsen på 1-1.

Sett under ett, med skadeliste lang som et vondt år og trøblete juleform tatt i betraktning, er jeg svært fornøyd med ett poeng i denne kampen.

Får vi en del trepoengere framover, er europacupplass godt innen rekkevidde, tror jeg :)

Lenke til kommentar

Ser det snakkes om forrige seriekamp her... Sterkt av 'Castle det må jeg si, men de var meget heldige som fikk med seg ett poeng fra den kampen. Makan til sjansesløseri har jeg ikke vært borti fra laget fra Manchester.. Men men, det er mål som avgjør kamper og da begge lag scoret to mål hver, ja, da er det vel greit da... ;)

For en scoring av Milner! Bør vel kanskje også nevne at skuddet til Edgar ikke var spesielt dårlig det heller, til tross for hjelpen fra Scholes..

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flott med en tråd for oss Newcastle-fans. :)

Selv liker jeg Newcastle sin satsning på ungdom gjennom et bra fotballakademi. Jeg liker engelske klubber som jobber med egen ungdom istedet for å velge den enkleste løsningen som er å kjøpe hauger og lass av "ferdiglagde" spillere fra utlandet. Slik som ting ser ut nå, forventer jeg ikke kjemping i topp 5 på noen år. Men når spillere som Huntington, Edgar og Taylor får noen år på nakken, kan de bli virkelig gode. Synes også Newcastle har andre ungdomsspillere som virker interessante, som Andy Carroll og Kazenga LuaLua m.m. Kan for ordens skyld nevne at i sist møte med Manchester Uniteds ungdomsakademi, vant Newcastle 4-2, noe som i tillegg var på bortebane.

Men selvsagt, for å henge med trenger man jo å handle, så noen gode spillere for å styrke klubben nå i overgangsvinduet hadde ikke vært å forakte, da Newcastle har mye skader.

Lenke til kommentar

Newcastle er laget jeg har mest sympati for etter klubben min Liverpool.

De har fantastiske fans, og har hatt ufortjent mye uflaks de siste årene.

Jeg tror og håper at neste sesong blir bra for Newcastle, når alle de skadede spillerne er tilbake for fullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...