Tally Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Er det lurt å ta ut batteriet når adapteren står i og det ikke trengs å lade batteriet mer? Legger merke til at batteriet blir fort varmt. eller kanskje det ikke har noe å si til levetiden på batteriet om det står i eller ikke når jeg egentlig bare bruker strøm fra adapteren. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 De fleste nye laptops skal visstnok kutte batteriet når det er fullladet og den går på batteri, men jeg har mine tvil. Jeg pleier å nappe ut batteriet når det er fullladet og jeg er koblet til med strøm. Om det ikke gjør underverker for batteriet så gjør det hvertfall underverker for temperaturen på resten av maskinen. Husk at dersom du skal "lagre" batteriet over tid så bør det var tomt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Om du vil batteriet skal leve lengre så ta det ut, varme reduserer levetiden på batteriet. Jeg har alltid gjort det og har ikke merket at batteriene på noen av mine laptopper ble dårligere. Den første hadde jeg i 1,5 år, den jeg har idag har jeg hatt i ca et halvt år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er helt vilt med prikk like tråder her inne! Dette er femte gang i juleferien at dette spm dukker opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå