Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei! Det virker som at firefox må kjøre som superuser for å kunne gi meg lyd på flashfilmer :S? Why? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Er brukaren din medlem av audio? Edit: vist du køyrer alsa. virker det med aoss eller eds? (antar at det er flash 7?) Endret 2. januar 2007 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Nei, det er den ikke tror jeg Hvordan kan jeg endre det? Flash 9 beta2, jeg har en esd deamon. Endret 2. januar 2007 av chills Lenke til kommentar
glad Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) gpasswd -a user audio Endret 2. januar 2007 av glad Lenke til kommentar
kommers Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Å kjøre firefox som superuser høres i hvert fall ikke ut som noe en har lyst til å gjøre til en vane ;-) Endret 2. januar 2007 av kommers Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg gjorde det over, og den sa at useren min var riktig adda til group audio. Men jeg har fremdeles samme problem. Følgende: alsamixer Gir en feilmelding med useren min, men med Super user funker den fint :S? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Huska på å logge ut/inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå