KaffeKarsK Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg og min kjære skal ta turen til syden sommeren 2007. Vi er ikke ut etter noen partyplass, men der vi kan oppleve fine strender og god mat. Ettersom det har vært mye utgifter håper vi på et billig alternativ. Noen som vet om noen rolige og billige reisealternativer i syden? Vi skal reise i slutten av Juni.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Spiller det noen rolle om det er en turistmagnet og at du sannsynligvis kommer til å se flere briter og skandinaver enn "innfødte"? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Låner denne tråden litt jeg Dama og jeg ønsker omtrent det samme. Fine strender, god mat, men samtidig litt festing da. Men et mer moderat festeliv, om det går an å si det Noen forslag folkens? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor akkuratt syden? Du kan få det samme, og mer enn det i Polen oppe med kysten. Det finnes utrolig mange småbyer oppe med kysten, og alle er forskjellige. Strendene er nydelige. Temperaturen er alltid veldig fin. Maten er super. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hva med Balatonsjøen i Ungarn? Var i Balatonfüred sommeren 2004. En rolig, fin og billig plass. Var ute å spiste og betalte halve prisen av det man betaler i Norge. Ettersom det ikke ligger ved havet, men ved Europas grunneste innsjø, er det gress-strender som er det vanligste. Måtte betale 4 kr for å komme inn på et område med trær, gress, kiosker osv som var anlagt for turister. Legger ved et bilde jeg tok fra "stranda". Lite folk pga det er tatt kl 20 om kvelden. Tror ikke dette er en spesiell undomsplass, heller en rolig familieplass. Den vanligste boformen er hos private som har bygd opp store hus som de leier ut. Gjerne med 10-15 rom. Legger ved et bilde av huset jeg bodde i sommeren 2004. "Hotellet" var drevet av et koselig eldre ektepar. Ser at Norwegian har flybiletter til Budapest i sommer for rundt 400 kr per veg. I tillegg kommer en liten togtur fra Budapest til Balatonfüred på et par timer. Standarden på disse togene er hakket lavere enn hva vi er vant med i Norge. Endret 4. januar 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Portugal: Fine,enorme strender,ekstremt god mat,hyggelig folkeslag og ganske rolig egentlig. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kefalonia i Hellas! God mat, fine strender, varmt og ikke så mye folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå