NevroMance Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hei. Har det problemet at jeg ikke får kjørt java på firefox. Følger oppskriften på sun sine sider, men da jeg kommer helt til slutten og skal skrive ls -s /usr/lib/jre1.5.0_10/plugins/i386/ns7/libjavaplugin.so får jeg bare beskjeden: 108 /usr/java/jre1.5.0_10/plugins/i386/ns7/libjavaplugin.so Her står alt etter 108 med grønn skrift hvis jeg ikke er root og svart hvis jeg er root. Noen som kan hjelpe? Endret 2. januar 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 OPS! kjett flaut altfor sent så klarer ikke lese. Syntes det var rart med ls -s ja blingsa og skjønte ikke at det skulle være ln, men nå funker det utmerket Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) edit: Hehe, skal ikke være lett. Hæ? Det har da ingenting å si hva fargen er? Hvis du vil vite grunnen er det at du antagentligvis har en alias for ls som peker til "ls --color". Bare prøv å skriv "sudo ls -s --color". Ellers har jeg ikke peiling. Endret 2. januar 2007 av Canute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå