wil Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 ja som overskriften forteller så lurer jeg på hvordan man kan kjøre MSN messenger i proxy. har prøvd men fant ikke ut noen ting. håper noen kan hjelpe. _________________ Linux Rules Go for it. Harddisken=Seagate:lol: [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-11-24 11:51 ] Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Dette blir bare synsing siden jeg ikke har prøvd det på MSN men du kan jo prøve å socktefye MSN... ( Det vill si bruke et program som man setter en proxy på, akkuratt som i feks Exploere, og prøver å tvinge andre programer til å kun komunisere via den proxyen ) Du må bruke en socket 4 eller 5 for at det skal funke. Eller på godt norks en proxy som bruker 1080 port i stedet for 80 eller 8080. Det er heller ingen garanti at programet funker på alle " end-user aplications". Link til et slik program: Socks_CapsV2 http://www.socks.nec.com/cgi-bin/htsearch Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 takker for svarene. jeg har funnet et program som heter MSN Proxy, men jeg vet ikke helt om det virker. er det noen som har prøvd MSN Proxy. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 MSN Proxy http://johnny.acos.no/proxy/ Den gjør det samme som socks_cap bare at den, som man også kan gjøre med socks_cap med feks sockschain, bare at du på MSN må si at den skal bruke 127.0.0.1:1080 eller localhost som det betyr. For så der å benytte i MSNProxy.exe programet en proxy socket ip. Eks: Program IP MSN Oppsett: 127.0.0.1:1080 MSNProxy Oppsett: "Du er 127.0.0.1:1080" MSNProxy Socket : "Bruk socket xxx.xxx.xxx.xxx:1080 Din komunikasjon vill da se slik ut når du sender en fil fra MSN. Start_run_netstat -an Din Ip__________Socket Ip TCP bla_____________bla TCP bla_____________bla TCP 127.0.0.1:1080__xxx.xxx.xxx.xxx:1080 Gjør du dette for å prøve å skjule din ip fra andre når du sender dem filer eller? I så fall må du bruke en anonum socket proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå