Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kondom,glidemiddel og analsex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironi fungerer ikke på internett, det er opplest og vedtatt. Dersom dere synes tråden er meningsløs så rapporter den, ikke spam den ihjel!

Forrige tråden vi hadde om dette emnet ble stengt, jeg tviler på at det går noe bedre med denne, men det får dere overlate til moderator å vurdere.

Noen poster blir slettet. Ikke kommenter dette i tråden. Send meg gjerne en PM.

Geir :)

Lenke til kommentar

Det blir vel litt off-topic detta, men hvordan i alle dager kan det være godt for ei jente?

Har jeg aldri skjønt. Høres jo bare helt utrolig vondt ut.

Til trådstarter: Jeg ville nok brukt kondom om jeg var deg ja, men jeg har jo ingen erfaringer, så hva vet vel jeg? Får iallefall stygge tanker når jeg tenker: Analsex uten kondom.

Lenke til kommentar
Det blir vel litt off-topic detta, men hvordan i alle dager kan det være godt for ei jente?

Har jeg aldri skjønt. Høres jo bare helt utrolig vondt ut.

7650073[/snapback]

høres jo egentlig ganske vondt ut å få en penis inn i vaginaen også, så.

Personlig synes jeg analsex er godt, men det er helt individuelt! Mange som ikke liker det, eller i hvert fall sier de så. Tror egentlig hele greien med analsex er forholdsvis tabulagt enda.

Er ikke noe fan av kondom selv, men det er lurt å bruke om man skal ha analsex, med tanke på infeksjoner, sykdommer osv.

Lenke til kommentar

Hvis du skal prøve det, så vil jeg anbefale deg å ha det uten kondom. Og så må hun ha lyst til det også. Et lite forspill med litt fingring, kyssing der nede og ris på rompa kan kanskje gjøre susen.

Dere kan bruke noe å smøre inn, jeg personlig har prøvd diverse oljer med smak på; Da jeg ikke hadde annet, så brukte vi det.

Når du skal gå frem, er doggy style den mest naturlige anal-stillingen. Naturlig at hun bøyer/krommer ryggen godt ned sånn at rompa strutter skikkelig for best mulig inngangsbillett.

Så presser du penishodet forsiktig mot hullet. Veldig lett å "bomme", at den smeller ut mot en av sidene, men bare press på helt til den smutter inn, husk å ha ordentlig blod i penis, ikke en halvslapp.

Når de første cm er inne, er allting godt og da kan du begynne å la den gli sakte inn og så ut. Når du ser fiseringen blåse over penisen idet du drar den ut, da er du igang, lykke til :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...