Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor dyp er den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hørte en gang 10 cm...

7622952[/snapback]

Det den iallefall ikke..

Leste litt om det. Average Depth of a Vagina: between 3 to 6 inches.

Den er elastisk, kort sagt.

OT:

Ja, hvis man har hatt et par fingere opp i en vagina så kan man kjenne feks en stolpe nesten, som går ut midt i skjeden. Dette er "bånn", som vil gå opp og ned for å tilpasse seg det som kommer inni skjeden, feks fingere, penis - Etter det jeg skjønte :p

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
hørte en gang 10 cm...

7622952[/snapback]

Det den iallefall ikke..

Leste litt om det. Average Depth of a Vagina: between 3 to 6 inches.

Den er elastisk, kort sagt.

OT:

Ja, hvis man har hatt et par fingere opp i en vagina så kan man kjenne feks en stolpe nesten, som går ut midt i skjeden. Dette er "bånn", som vil gå opp og ned for å tilpasse seg det som kommer inni skjeden, feks fingere, penis - Etter det jeg skjønte :p

7622961[/snapback]

nesten riktig da.

3 inches - 7,62 cm

6 inches - 15,24 cm

Lenke til kommentar

Blir ikke det litt som å spørre "Hvor stor er en penis?"

Dette varierer vel veldig fra person til person? kan jo selvfølgelig oppgi et gjennomsnitt med et sprik på 7cm som noen har gjort her, men hvordan hjelper dette trådstarter?

Vil heller si at vaginaen er elastisk og at det varierer fra person til person.

Lenke til kommentar

hvis jeg ikke tar helt feil så er dette livmorhalsen. når kvinner blir opphisset trekkes denne lengere opp i vaginaen for å gjøre plass til penis eller lignende.

edit: endret settningen litt

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jeg har lest at når en jente er veldig kåt og våt så kan skjeden bli opp til 14cm, ikke noe lengere...

7624186[/snapback]

Jepp, 14cm er det absolutt lengste en vagina kan strekkes til. Det finnes ingen unntak blant våre tre milliarder kvinner.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...