astradoz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Som sagt funker ikke usb-portene på den nye pcen. Jeg har prøvd og updata bios uten at det hjalp noe. noen som vet noe mer jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 har du installert alle driverne til hovedkortet? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Så vidt jeg vet instaleres USB drivere sammen med window, siden du har ny pc vil det ikke ta lang tid å formatere vis du har huska å instalert HK drivere da. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hvilke usb porter? de på hovedkortet?(last ned nyeste hovedkort driver) i kabinettet: sjekk at usb1/usb2 kontakten sitter godt fast på hovedkortet Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 er ikke usb på kabinettet.. er bare bak ved hovedkortet. Man skal ikke trenge å legge inn drivere for at usb skal funke.. sånnt skal fungere av seg selv. Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ligger alltids USB-drivere på cden som følgte med hovedkortet, ellers så tror jeg at de kommer når du laster ned SP2 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 har du prøvd å aktivere det gjennom bios? det måtte ivfertfall jeg etter at jeg bygde min pc -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå