Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For søt og snill

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg er 17 år, ganske ung med andre ord. Jeg har ikke det fysiske på min side, men jeg har derimot evnen til å drite meg ut slik at andre ler MYE! Tror det er det som har gjort at jeg har hatt samme vinduerlige kjæreste i 2år som ser HOT ut for å si det på godt norsk(det er kanskje Engelsk det?)

Lenke til kommentar
Ja, men det går ikke ann å holde den tonen hvis du virkelig ikke er slik.

Tenk da,  hvis du er snil, vil ha noe mer enn bare et ligg, du vil ligge og kose og kysse henne på halsen og bare våkne ved siden av henne på morgenen, å si god morgen, hvordan da kan du holde en ikke deseperat, sinna, hard2get type form for atferd ?

Nei, drit i de damene som bare vil ha bad-ass gutter, vel og merke hvis du ikke er bad-ass da vel og merke.

men samtidig, hvem vil ha ei brutte på 182kg som bare spiser på Mac`ern ?

7627462[/snapback]

Der har du jo selve kjernen, du har fått med det meste, så hvorfor ikke bare legge hodet i vann og tenk litt på det. Jeg er sikker på at du blir litt klokere siden du allerede har lagd spørsmålet.

Som alle vet, den største gaven i verden er den å stille spørsmål. Uten den hadde vi ikke hatt mye...

7628539[/snapback]

Enten så har jeg jævlig lite Iq, eller så har jeg ikke prøvd, men kunne du tenkt deg å svart på spørsmålet som jeg stilte over ?

;)

Lenke til kommentar

Hmmm, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke spørsmålet ditt Firstprice! Det du egentlig sier er vel at det er umulig å endre sin naturlige personlighet? At jeg som den snille og søte aldri vil kunne forandre meg så dramatisk, for om jeg gjorde, ville det bli som en unaturlig personlighet.

Og nei, Jeg vil ikke ha ei brutte på 182 kilo :)

Lenke til kommentar

Gutter kan ikke bli "for søte" med mindre de tror det selv. Jenter av en viss umoden rang har for vane å falle for "bad boys", og det er ikke kjæresteemner egentlig. Ikke gi opp, tilslutt finner du en jente som faktisk vil ha deg for den du er. Men gjør henne obs på at du vil være mer enn venner, ellers kan du ende opp med venne-stempelet.

Finn deg en jente du faktisk liker, ellers kan du bare fortsette med de jentene du møter på fest.

Lenke til kommentar
Gutter kan ikke bli "for søte" med mindre de tror det selv. Jenter av en viss umoden rang har for vane å falle for "bad boys", og det er ikke kjæresteemner egentlig. Ikke gi opp, tilslutt finner du en jente som faktisk vil ha deg for den du er. Men gjør henne obs på at du vil være mer enn venner, ellers kan du ende opp med venne-stempelet.

Finn deg en jente du faktisk liker, ellers kan du bare fortsette med de jentene du møter på fest.

7634995[/snapback]

Du er sikkert en pen ung dame som har fått mange "tilbud" fra håpefulle menn. Derfor spørr jeg deg et retorisk spørsmål: Ville du blitt sammen med eller hatt et forhold til en oversnill gutt, som henger på foten din som en liten unge 24 timer i døgnet og generelt oppfører seg som at verden går under hvis han ikke får deg, bare fordi han ikke kan få noen andre. (sett at personen var en allright person).

Dette forholdet ville innebært at:

1. Ingenting uventet skjer.

2. Ingenting nytt.

3. Ingen spenning.

4. Et stabilt forhold (hvis du selv vil).

5. En tøffel (av en mann).

Du tar sikkert tegningen.

Dette er veldig gode ting. (Hvis du skal gifte deg her og nå)

La oss ta en kjent person som et moteksempel. F.eks Casanova selv. Han var en mann som kunne få hvem som helst, hvor som helst. Hans liv handlet i følge seg selv om seg selv, han brydde seg ikke om hva andre mente, han var lovløs (til tider), egentlig en bad-boy av de sjeldne. Det var dette som gjorde at kvinner i det heletatt la merke til han (blant tusenvis av snille og rene menn), men det var ikke dette som gav han suksessen han hadde.

Først av alt, han behandlet kvinner med all den respekt som det er mulig å vise, han elsket virkelig hver eneste kvinne han var med. Han var empatisk (viktig), kunne snakke for seg, veldig god lytter (ekstremt viktig) og han var et multigeni.

Han var veldig lite forutsigbar og kunne snakke om alt mellom himmel og jord(uten å snakke om været, fotball, biler, skole, og andre vanlige/kjedelige ting). Jeg tørr å påstå at jenter liker menn som kan gi kvinner følelser som, spenning, kjærlighet, trygghet, osv.

Det blir litt langt her, men hold ut.

Hver og èn person på denne jorden har mulighet til å bli en liten casanova, og det er slettes ikke umodent av en jente å falle for en "bad-boy" fremfor en A4 person. Ville livet vært spennende uten spenning?

Det handler ikke om å være slem, slemme personer kan brenne(unnskyld ordbruken), men det handler om å ikke være som alle andre(A4).

Jeg håper du kan si deg enig i en liten del her.

Her er mitt tips til de som er "for snille" vise mer selvstendighet (prøv å være snill men ikke innpåtrengende snill) - og gjør noe som kan gjøre deg interessant.

F.eks. Hvis du liker å fotografere ting, reis rundt og ta spennende og flotte bilder av mange steder rundt om i verden, så kan du f.eks lage et eget galleri hjemme hos deg selv, og hver gang du får besøk av noen kan du kanskje fortelle litt om historien bak hvert enkelt bilde. F.eks eksotiske byer, kule byggninger, flotte landskap. Til og med Norge er et flott sted å ta bilder, gid, hadde jeg bare hatt et kamera selv. - I allefall noe spennende å snakke om som skaper interesse.

En annen ting er kanskje musikk (er du musikkalsk)- så vis dette, snakk om ideer du har o.l. spørr om hva folk liker å høre på, det er mye å snakke om.

Jeg gjorde kanskje ikke poenget mitt klart, men en person vil ikke bli sett på som den "snille", så lenge en har noe interessant ved seg selv.

Med fare for å repetere meg selv: Tiltrekkning skapes av interesse/nyskjerrighet.

Mvh. Dæhli

Lenke til kommentar

^^ hør hør..

Jeg er selv typen veldig snill. Men jeg ordne det med å gjøre ting jeg liker.

Jeg liker en jente for tiden, jeg liker hennes musikk smak, det meste med henne. Men hvis alt jeg gjør er å slikke skoen hennes ren, fortelle hvor mye jeg liker alt med henne må det raskt bli kjedelig for hun.

For at jeg virkelig skal like henne er det viktig at hun liker det jeg holder på med. Er sagt før, men det er viktig å tro på seg selv. Noe må det jo være som fanget hennes oppmerksomhet til å begynne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...