iStephano Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fine bilder mala, kult og se at folka jeg har spilt med på nettet er her inne og Skal prøve og føre over en bakgrunn i kveld etter jobben Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker dette. Helt greit. (fjortentegnnå?) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Av alle ting så bruker jeg faktisk bilde fra årets jakt på Hardangervidda. Tok meg en topptur mens resten av folka tok en pust i bakken. Ble ikke stort bytte under turen, men bilder som dette beviser vel at det betydde pent lite Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bruker denne, flott til SD 4:3 tv'er Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg lasta ned Gratis "Holiday Theme". Er nesten lik standaren, bare nedtona farger. Og bilder fra Gudfaren som bakgrunsbilder. Men jeg viste ikke at du kan ha egne bilder som bakgrunn.. Da må jo det nesten testes ut! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vet ikke om noen annen måte enn windows media connect, siden ikke *kremt*alle*kremt* har en lovlig versjon av windows Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 windows media player 11 fungerer, må bare skru på deling av media inne i Media player Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ny TV feires med nytt bilde. Bruker dette, jeg har laget det selv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vet ikke om noen annen måte enn windows media connect, siden ikke *kremt*alle*kremt* har en lovlig versjon av windows 7629140[/snapback] Legge bildet du vil ha på en mp3 spiller, minnepenn, harddisk el. og hente det derifra. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du vet ikke om noen annen måte enn windows media connect, siden ikke *kremt*alle*kremt* har en lovlig versjon av windows 7629140[/snapback] Legge bildet du vil ha på en mp3 spiller, minnepenn, harddisk el. og hente det derifra. 7629419[/snapback] Knall tenkte ikke på zen'en min Takker så mye, nå skal det mekkes bakgrunner her Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Litt off-topic kanskje, men hvor mye koster live poeng? (slik at jeg kan få lasta ned litt GeOW stæsj..) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Dette funker fett! Siden jeg savner snø så måtte jeg ha et snøbilde fra i fjor som bakgrunn. Here It Is: Gir meg en god deilig vinter feeling og en kjølig atmosfere på xboxen Som passer bra etter en eller to hete omganger med xboxen (tatt med mobilen så er ikke den beste kvaliteten) Endret 3. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 LETTKLEDDE DAMER PÅ STRANDA!! (dere får ikke se) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Come On Now, Dont be a party pooper!! Babes!! Endret 3. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vet ikke helt hvordan man skifter, men det er iallfall PGR3 som er bakgrunn! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har ikke testet dette enda. Om jeg skal mekke et bilde fra PCen, hva slags oppløsning bør bildet være for å få det optimalt? Kjører 720p på widescreen HDTV. Og om jeg har Vision kameraet på, blir det slike bølger i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Om jeg skal mekke et bilde fra PCen, hva slags oppløsning bør bildet være for å få det optimalt? Kjører 720p på widescreen HDTV. Siden du kjører 720p så burde vel oppløsninga på bildet også være 720p (1280/720) Og om jeg har Vision kameraet på, blir det slike bølger i bakgrunnen? Skjønte ikke helt så sier Pass Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bruker Oblivion theme jeg. Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Litt off topic kanskje, men her er en kjekk liten side som lar deg forhåndstitte på dashboard themes før du kjøper: Dashboard Themes Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Bruker Forza 2 theme.Gleder meg stort til dette spillet kommer Endret 10. januar 2007 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå