muffe Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hå har jeg fått tak i en vifte som danker ut selv de feteste delta-viftene. Det er en dobbel radial-vifte som flytter 580 m3/h. Den stod i et defrosterannlegg ti en båt. På radiatoren den hørte til, er det god plass til 2 stk. 120 mm vifter, så vannkjøling here i come. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Legg ut noen bilder!! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Har ikke digitalkamera. Viften er forresten av typen "Aurora D-6933 Mundau". Radiatoren er også en Aurora. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Med denne viften har jeg romtemperatur i kabinettet, og CPU temp har da også sunket 5 grader. Det gir bra rom for ytterligere overklokking. Det eneste minuset er at den bråker noe forjævelig. Minst 65 db. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg stod og titta på radiatoren til Narvesen på oslo city t-banestasjon. Hadde vært noe å brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå