Gumpen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) MORNSANN! Jeg har lenge sittet her uten lyd til pcn etter reinstalering pga integrert lydkort og mangel på driver. Før jeg leverer pcn inn på reperasjon så skal jeg gjøre det jeg kan for å prøve å reparere selv.. Jeg instalerte RealTec97 som da er Sound Codec.. men underveis så har jeg problemer med både innstalering og oppdatering for jeg får opp en mld om noe med at min windows xp ikke klarte testen til windows logo..elns.. her har dere et bilde.. Det jeg vil er at om noen med peiling på dette her kan si meg hva jeg får beskjed om og hva jeg skal gjøre.. Takker for ABSOLUTT ALLE svar! MvH xitto~ Endret 2. januar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den dialogboksen sier bare at driverne ikke er WHQL-godkjente. Det er ingen fare å installere driverne ("Continue Anyway"). Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 vel jeg gjorde det...men sitter ennå uten lyd Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det har ingenting med bildet du postet å gjøre ihvertfall Sjekk Device manager og se om lydkortet er installert (om det er noen gule symboler eller røde kryss) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 det var et gult symbol der..jeg trykket update..så får jeg den meldingen på bildet..åsså restarter pcn seg vis jeg trykker continue anyways...åsså sitter jeg med samme problemet:S Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 da blir ikke riktige drivere installert. Avinstaller de gamle, og legg inn nedlastede drivere fra Realtek sine hjemmesider, evt de som har laget hovedkortet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå