Aroeed2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 JEg har ikke mye peiling på sånt...trenger hjelp Skal dele ting på datan sånn at jeg kan finne fram på andre datamaskiner i huset... Det hadde vært hyggelig vist noen kunne hjelpe:D Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 marker mappen du skal dele og trykk høyre musetast, velg så deling og sikkerhet. Del denne mappen på nettverket, viss du huker av den andre kan alle slette filene også (vær ops på det viss det fins en jævel i huset) Så viss du får spørmål om å aktivere fildeling trykker du på det På pcen som skal se filmene eller annet du har delt kan du gjøre følgende: trykk på start knappen - kjør - skriv inn \\navne på maskinen eller \\ipen til maskinen Da kommer det opp mapper og du kan høyreklikke og legg til nettverksstasjon så vill den dukke opp i min datamaskin Lenke til kommentar
Aroeed2 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 marker mappen du skal dele og trykk høyre musetast, velg så deling og sikkerhet.Del denne mappen på nettverket, viss du huker av den andre kan alle slette filene også (vær ops på det viss det fins en jævel i huset) Så viss du får spørmål om å aktivere fildeling trykker du på det På pcen som skal se filmene eller annet du har delt kan du gjøre følgende: trykk på start knappen - kjør - skriv inn \\navne på maskinen eller \\ipen til maskinen Da kommer det opp mapper og du kan høyreklikke og legg til nettverksstasjon så vill den dukke opp i min datamaskin 7622309[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå