Gå til innhold

Flere poster = Mer respekt?

Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser heller på formuleringsevne. Mennesker som konsekvent ignorerer tegnsetting og gir en god f i alt som heter grammatikk har jeg vondt for å ta alvorlig. Evne til å begrunne er også en fin ting, jf. "produkt A er best" vs. "produkt B er best, fordi ... ..."

Tror neppe det hadde hatt store effekten å fjerne postcount. Tviler på at noen faktisk skriver innlegg utelukkende for å få et høyere tall. Jeg tenker helt omvendt jeg, "har jeg såååå mange poster? Nå må jeg få meg et liv!". :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg ser heller på formuleringsevne. Mennesker som konsekvent ignorerer tegnsetting og gir en god f i alt som heter grammatikk har jeg vondt for å ta alvorlig. Evne til å begrunne er også en fin ting, jf. "produkt A er best" vs. "produkt B er best, fordi ... ..."

Tror neppe det hadde hatt store effekten å fjerne postcount. Tviler på at noen faktisk skriver innlegg utelukkende for å få et høyere tall. Jeg tenker helt omvendt jeg, "har jeg såååå mange poster? Nå må jeg få meg et liv!".  :whistle:

7634588[/snapback]

Er redd du tar feil der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tror neppe det hadde hatt store effekten å fjerne postcount. Tviler på at noen faktisk skriver innlegg utelukkende for å få et høyere tall. Jeg tenker helt omvendt jeg, "har jeg såååå mange poster? Nå må jeg få meg et liv!".  :whistle:

7634588[/snapback]

Er redd du tar feil der.

7635326[/snapback]

Jeg har alltid følt det har vært en intern konkurranse om flest poster, jeg.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

7634588[/snapback]

Er redd du tar feil der.

7635326[/snapback]

Jeg har alltid følt det har vært en intern konkurranse om flest poster, jeg.

7635381[/snapback]

Føler det jeg å.

F.eks her:

Uhm tips: Samle alle oppdateringene. God jobb ellers, temperatur-led'ene var ikke en dum idê.

btw, postcount =+1

mvh

Lenke til kommentar

Høyere postcount er bedre, uten tvil.

Men det er mange andre faktorer som veier mye tyngre. Ordlegging og språkbruk kommer høyt opp på lista. Samme med evnen til å forutse videre problemstillinger og at man dermed tilføyer relevant tilleggsinformasjon. Dette vitner til en bred kunnskap om/innsikt i feltet, ikke bare at personen har copy-pastet noe ned fra en eller annen fin nettside.

Jeg har vært i snart 4 år, så mitt svar teller selvfølgelig mest. :p

Lenke til kommentar

For min del er det viktigste fartstid, alder og modenhet. Postcounten bryr jeg meg fint lite om.

Høy postcount OG lang fartstid: Stort sett positivt, antakelig en aktiv bruker.

Lav postcount og lang fartstid: Stort sett positvt, denne brukeren legger kanskje mer jobb i de innleggene han faktisk poster.

Språkbruken er også veldig viktig.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Det må være kjipt å være dyslektiker og lese denne tråden (ikke bare fordi den inneholder noen lange ord), men fordi ingen gidder å lese innleggene deres pga stave/grammatikkfeil. =/

7638435[/snapback]

Jeg tror nok at mange av oss leser dem, så får vi noe å le av og ekstra stoff til Klagemuren.

Lenke til kommentar
For mest går det ut på postcount, registreringsdato(<04 er respect :lol: ) og hvordan brukeren ordlegger seg(Tar ikke en person som skriver helt fjortizz så seriøst som en som skriver korrekt).

7635499[/snapback]

Da har jeg masse respekt :cool:

(Er tidligere DarE_DeVil, og det sier vel litt om hvorfor jeg laget en ny bruker)

Lenke til kommentar

Hopper over innlegg ført i pennen av analfabeter, men er rimelig likegyldig utover det. Holder meg ikke ajour på hvem det for tiden er som er innehaveren av forumets Haltan-rolle, og følger ikke forumets sosiale strømninger. Ser heller ikke noen relasjon mellom en brukers registrasjonsdato/innleggsmengde og troverdighet. Ser på hvert innlegg som en separat entitet, og vurderer dem sådan.

Serverer selv utelukkende kulinariske holocaust i form av innlegg, og ville ha funnet det noe snodig dersom noen skulle ha valgt å ta med min innleggsmengde og/eller registrasjonsdato i likningen under deres vurdering av et av mine (stadig sjeldnere) innlegg.

Edit: Fjernet en unødvendig inflammatorisk del av mitt innlegg.

Endret av Tchernobog
Lenke til kommentar

Neste person som fortsetter å hetse dyslektikere vil få tildelt warn. Vennligst hold dere til et visst saklighet og høflighetsnivå.

Vil også minne dere på om holde dere til topic. Spaminnlegg og usaklige kommentarer vil bli slettet.

Kommentarer på moderering taes som vanlig ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Ser mest på innholdet. Mener ikke hvordan det skrives, men hva som skrives. Om det er riktig og relevant for diskusjonen osv.

Siden jeg har få poster selv, ville det være "galt" å bare se på postcount. I hvert fall gjøre det og tro at jeg er noe selv. (Men det hadde jo vært brudd på Janteloven òg.)

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...