co2 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Topic - Det er noe jeg kan si jeg driter fint mye i. Jeg baserer med på hvordan personen ordlegger seg, hvilke kunnskaper og holdninger personen har. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Bare et tankeeksperiment: Hva hadde skjedd hvis postcounten forsvant? 7622110[/snapback] Da hadde vel alle som hadde postet bra mye blitt sur fordi da får de ikke den respekten de "fortjener". Nei, jeg tror ikke det hadde skjedd så mye her på forumet, fordi postcounten er mer eller mindre bare en påminnelse om hvor "vis" personen er, selv om dette ikke er logisk i det hele tatt. Jeg har sett folk med 6000 poster bare snakke dritt, men enkelte som startet opp har mange seriøse tråder, dette er da helt forskjellig så det burde ikke ha noe å si. Det er navnet som er viktig. Jeg har lest en del tråder der jeg ser de samme personene og de reagerer bra likt i alle trådene, ganske artig å se på Endret 3. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Diss respekterer jeg: - Folk med mangeposter - Så alderen (unge med mange poster er minus respet) - Måten de skriver på (Er jeg hekta på en tråd der en med få poster skriver godt vil jeg sannsynligvis respektere han/hun mer) - + respekt for avatar (ikke spør engang.. første inntrykket sikkert) Konklusjon: Skriver du bra/morsomt/fornuftig får du min respekt, men det betyr ikke at jeg ikke respekterer de andre. Synes forøvrig mange av personene med mange poster snakker mye internt. Kaller hverandre ved førstenavnet og ikke brukernavnet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gaston: Antagelivis fordi mange av de som har vært her lenge har endt opp med å møte hverandre i virkeligheten, og da er det absurd å kalle dem brukernavnet. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gaston: Antagelivis fordi mange av de som har vært her lenge har endt opp med å møte hverandre i virkeligheten, og da er det absurd å kalle dem brukernavnet. 7630541[/snapback] Jeg skjønner, men noen ganger kan man føle seg "utelatt"... :!: Arh, nevermind.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Eller gjøre som meg. Jeg har startet å kalle folk etter brukernavnet IRL.. (bare noen da) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sånn helt ærlig, så går det meste på hvorvidt jeg har sett eller hørt noe om brukeren før, etter det kommer registreringsdato, så kommer avataren(jeg tar faktisk folk med sære avatarer mindre alvorlig om det er første gangen jeg ser dem) og så kommer post count. Signatur spiller også en rolle av og til. Men for det meste prøver jeg å la alle få si hva de vil og respektere enhver som vil si noe saklig, for det er det diskusjon.no er til. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 jeg ser mye heller på registreringsdato enn antall innlegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Må innrømme at folk med vedlig få innlegg (under 100-150) regner jeg som relativt nye på forumet og de ilegges ikke like mye vekt som de med en del fartstid på forumet... Utover det så ser jeg ikke så mye på antall poster. Har aldri brydd meg noe særlig med postcount i grunn. Ser på avatar og brukernavn om jeg kjenner de igjen. Man legger nemlig merke til hvem som skriver interresante og gode innlegg... Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Forumsbrukere som opperer under falske nick, som har damer i avataren og ikke minst poster stort sett tull har liten respekt hos meg. Eller ser jeg an brukeren basert på poster, fartstid, avatar og ikke minst selve innlegget Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Forumsbrukere som opperer under falske nick, som har damer i avataren og ikke minst poster stort sett tull har liten respekt hos meg. Eller ser jeg an brukeren basert på poster, fartstid, avatar og ikke minst selve innlegget 7632441[/snapback] Gullkornmateriale. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Driter i hvor mange poster dem har.Går etter hva de sier, og hvor fornuftig det høres ut.. 7622994[/snapback] Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 ...som har damer i avataren... Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har shemale i avataren.... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ikke veldig lett å se ut i fra det bildet der akkurat... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvordan en person skriver, hvor lenge han har vært her og postcount er det jeg vurderer seriøsiteten til en person på. Har jeg sett han tidligere, har jeg jo inntrykket derifra. edit: Skal innrømme at når jeg ser en med lav postcount (200 +/-) så tenker jeg, faen for en amatør. I de fleste tilfeller stemmer det, men det er litt kjipt de gangene det ikke stemmer =) Endret 3. januar 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har altfor mange. 7633808[/snapback] Er ikke negativt det vel Det gjør bare at jeg hører sannsynligvis mer på deg enn andre hvis jeg poster i f.eks hovedkort. Og du har mye poster i gode kategorier, så du har altså hjulpet mange Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ser litt på postcount, men mest på hvordan personen ordlegger seg. Uansett så får jeg aldri gode svar på de hardware-relaterte spørsmålene mine, så hvor dyktig folk er innen "fagfeltet" spiller egentlig en liten rolle for meg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 "Registrert", altså befaringstid, er verdt tusen ganger mer enn postcount. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå