Sluven Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg hører mer på folk med lengre tid på forumet, og dermed har(som regel) flere poster. Ellers så er det jo folk her på forumet som jeg vet har mer peiling enn andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ser mer på hvordan brukeren oppfører seg, hvordan personen skriver og formulerer seg og av og til når brukeren registrerte seg. Post-count sier bare hvor mye du er på forumet evt. hvor mye fritid man har (jeg har for mye). Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ser på når de ble registrert og så på hvor mange poster de har. Men merker meg ofte navn som har kvalitets poster. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg tror ikke det er den høye postcounten i seg selv som gjør det. For å få høy postcount må man være veldig aktiv. Når man er aktiv blir man kjent med mange, og mange legger merke til deg. Da får du mer respekt fra 'samfunnet'. For hvis bare 2 stk på hele forumet vet du ekisterer kan du umulig får den respekten (Fy faen jeg hater det ordet). Hvis jeg ikke kan noe annet om personen, så må jeg dessverre gå etter postcount. Men selv om man får bitte litt mer 'respekt' av høy postcount, så er ikke det nok til å betegnes som respekt. De brukerne her på forumet som jeg 'respekterer', har ikke fått det pga postcounten. Dessverre er det bare enkeltpersonene som tenker slik. På forumet som en helhet fungerer det annereledes. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lurer på om jeg har respekt eller ser dere bare på meg som en drittunge? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lurer på om jeg har respekt eller ser dere bare på meg som en drittunge? 7625874[/snapback] Du har ikke noe spesielt mange poster, ikke spesielt få heller. Oversiktlig "voksen" signatur, du skriver riktig. Og har jobb. Jeg respekterer deg Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lurer på om jeg har respekt eller ser dere bare på meg som en drittunge? 7625874[/snapback] Du har ikke noe spesielt mange poster, ikke spesielt få heller. Oversiktlig "voksen" signatur, du skriver riktig. Og har jobb. Jeg respekterer deg 7625887[/snapback] And ten points goes to _Scotty_! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker å lese gjennom posten. Er det noe idiotisk som er skrevet, bruker jeg å sjekke profilen for å få bekreftet fordommene mine om at personen er 14 år. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når oss brukere tar oss den daglige turen inn på diskusjon.no er det ikke til å unngå å få øye på hvor mange poster forskjellige brukere har. Føler DU at du respekterer folk med flere poster mer enn folk med ikke så mange poster? Er det (for noen) et kappløp om å få flest poster, nå nye høyder? (Med så mye spam som man finner her på forumet skulle man neste tro det). Har antall poster man har postet noe å si i det hele tatt? (Bortsett fra om man er aktiv eller ikke). EDIT: Bare et tankeeksperiment: Hva hadde skjedd hvis postcounten forsvant? 7622046[/snapback] [/quote nei jeg trur ikke jeg gjør det! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 De avgjørende faktorene for hvorvidt jeg gidder å bry meg om det du skriver, i prioritert rekkefølge: Hvorvidt jeg vet hvem du er - om du skriver bra eller har dysleksi/gir faen - fartstid - postcount. Det er kanskje dårlig gjort, men jeg hopper over alle svar som er skrevet av en som gir faen/ikke kan skrive/har dysleksi. Det finnes dog unntak til alle faktorene, f eks Lars som skriver bra, har vært her lenge, har mange poster og som jeg kjenner godt, men likevel ikke skriver noe fornuftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker å lese gjennom posten. Er det noe idiotisk som er skrevet, bruker jeg å sjekke profilen for å få bekreftet fordommene mine om at personen er 14 år. 7625968[/snapback] Men det finnes 14-åringer som ikke oppfører seg deretter også. (håper jeg er en av dem ) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg føler at jeg respekterer folk med høyere postcount. Men jeg respekterer jo selvsagt alle sammen her da Endret 2. januar 2007 av Nellemann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sjekk ut min digre e-penis 'a peepz. 7622089[/snapback] Pøh, den bittelille? Patetisk. Ja, mange poster = street cred. Daniel 7622364[/snapback] Plz, jeg har flere enn deg, min mening er mye viktigere og mer respektert. Respekt kjem vel heilt enkelt av kvaliteten på postane, til dels i samanheng med om brukarnavnet er kjent frå før eller ikkje. Kor mange postar folk har bryr meg eigentleg lite. 7622672[/snapback] Your bidding is my command, oh dark and noble leader. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tja, både og. En med 500 poster over 2 år respekterer jeg mer enn en med 1000 poster over 2 måneder, men de som har flere tusen poster er vel for det meste mer respekterte, for meg og. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er lett at det blir sånn ja. For min del jobber jeg meg så godt som mulig opp mot tusen.. Har vært registrert siden 2004, men begynte å bruke forumet aktivt tidligere i 2006. Ellers har jeg bare vært medlem og spurt etter enkle ting for min egen fordel.. Men i år blir det andre boller.. Trenger litt respekt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Her går ikke respekten i postene, men merkelig nok i avataren og nicket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Her går ikke respekten i postene, men merkelig nok i avataren og nicket 7628764[/snapback] I mange tilfeller er det slik. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Vel, det er som mange sier, kvaliteten på postene som teller... Men ærlig talt, det første øynene til leseren glir på er jo hvem personen er og deretter på innlegget. (Det er iallfall slik jeg føler det.) Jeg innrømmer selv at jeg kanskje vurderer andre ut i fra deres innleggstall, men nå har ikke jeg en så stor betydning siden jeg har så få selv... Alt handler mest om gjenkjennelse av andre brukere. Hvis man poster mye, så legger mange merke til deg. Og når man kjenner en person er det alltid lettere å tro på ham. Endret 2. januar 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ser vel mer på navn enn postcount, merker fort hvem som ikke har peiling på saker og ting Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 På en del brukere tenker jeg aldri over antall innlegg eller når vedkommende ble registrert, fordi jeg kjenner dem igjen på nicket og avataren og vet hva de står for. Men er det en bruker jeg ikke har sett noe særlig til tidligere, så blir antall poster, fartstid og i noen tilfeller alder også sjekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå