Roxxor Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvem er de kule her inne? Jeg er ny her.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Heyhå vælkoman! Btw IBTL ! Endret 1. januar 2007 av disco808 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvem er de kule inne her? hva er det for et spm. ? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Velkommen :9 jeg er undergound kul de fleste "kule" er i SO6 (siste ordet 6) under off-topic, OT- baren Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Velkommen skal du være, kan desværre ikke svare på hvem som er de kule her. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Velkommen :9 jeg er undergound kul de fleste "kule" er i SO6 (siste ordet 6) under off-topic, OT- baren 7621929[/snapback] de er jo bare teite da Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) De kuleste kan du få dømme hvem er, men hold deg unna oysfaerg, Alastor, Ueland, Aalton og mange andre, de har vanligvis rødt eller grønt nick helt nederst eller en status som lyder "brukermoderator", "moderator" eller "forumansvarlig/forumstyret". Disse personene er slemme og sender deg på en "skummel" ferie om de ønsker det. Virkelig, du vil ikke møte på disse. Når jeg var i SO4,5 så pleide jeg alltid å gjemme meg for disse slemme mennene. De er farlige! Og b-real, jeg må ikke glemme han! Han har til og med tatt tatovering av sin egen avatar, skummel, veldig skummel type! Endret 1. januar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hallo og velkommen til forumet Hvis du leter etter de kule har du kommet til riktig forum. Men Marley, Steffyboy og Smårips eier er de jeg har "oppfatta" som kule Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hallo og velkommen til forumet Hvis du leter etter de kule har du kommet til riktig forum. Men Marley, Steffyboy og Smårips eier er de jeg har "oppfatta" som kule 7622018[/snapback] korrekt, (jeg har håndhilst med marley) Har ikke steffyboy endra navn til steffypants? eller er jeg på jordbærtur? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvem som er kule er igrunn opp til hver enkelt. Bli e-venn med de du liker og vær hyggelig mot resten. Det er sheriff. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg er kul *fjortentegn* Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Velkommen Trodde oivind_dahle og steffyboy var de kuleste jeg jarmo er litt kul han og Endret 2. januar 2007 av raid2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg kan trygt si at jeg er blant de dessidert kuleste her. Jeg vet ikke egentlig hvorfor. It's the x-factor. Eller noe sånt. Skal stikke å gjøre kule ting nå, snakkes. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Velkommen Trodde oivind_dahle og steffyboy var de kuleste jeg 7622920[/snapback] dahle er ikke kul igjen før han tar den berømte oslo-trondheim sykkelturen etter sitt tapte veddemål... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Velkommen :9 jeg er undergound kul de fleste "kule" er i SO6 (siste ordet 6) under off-topic, OT- baren 7621929[/snapback] Haha, ja. Bare man skriver noe usaklig er man kul. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg og DemonFudge er de kule her da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvem er de kule her inne? Jeg er ny her.. 7621881[/snapback] Velkommen skal du være. Ikke hør på de andre, jeg er den kule her inne. Heng med meg og vær aldri utstøtt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå