Raste Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe et rosa K800i Deksel til moren min, så fant jeg et på Ebay.com. Men er det trygt å kjøpe gjennom der og hvor mye kommer i porto? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du veit det sikkert allerede, men sier det fordi.. Husk at hvis du skifter deksel selv, så mister du garantien på mobilen.. (+At du treng et spesial skrujarn, for å gjøre det.. Torx 6..) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Nei, har bare hørt om Ebay... det følger med sånn skrujern når jeg kjøper dekselet. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kjøp av en selger med mangen gode tilbakemeldinger så er det nokså trygt. Frakten står sammen med prisen på varen. Kan tenke frakten på noe slikt vil ligge på ca 50 - 60kr Endret 3. januar 2007 av ikkeno Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ok, hva mener du med tilbakemeldinger..? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ok, hva mener du med tilbakemeldinger..? 7640096[/snapback] På store salgskanaler på nett pleier man å kunne gi karakterer på en som selger utifra hvilke erfaringer man har med dem. Har selgeren gode referanser/tilbakemeldinger/karakterer så er det trygt å handle med han. Dersom han ikke har noen karakter ennå er det jo litt vanskelig å vite om han er seriøs eller ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå