hmmmm Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Fikk den nye skjermen min fra Komplett i går. Hansol 730E (veit den er dårlig, men hadde lite penger!).... Skulle skru den på men så skjedde ingenting.. Så prøvde jeg å holde knappen inne.. da gikk den på, men så fort jeg slipper knappen, går den av igjen.. Er det en lett løsning på detta, eller er det en feil med skjermen slik at jeg må sende den tilbake? Isåfall hvor lenge er det til jeg får den nye da? Må de få den ødelagte skjermen fra meg før de sender en ny, eller sender de ny skjerm med en gang på mandag hvis jeg sender mail til de nå idag? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 høresut som om det er noe dritt med påknappen, teip den fast ellers så tar det vel 1-2 uker å få en ny en avhengig av hvor mye de har å gjøre... Send en mail og spør Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Siden skjermen var DOA så vil nok komplett sende deg en ny skjerm uansett. Du har betalt for ny vare og det har du krav på. Komplett yter god kundeservice og jeg tror du kan løse dette problemet kjapt ved å ringe inn til dem og forklarer situasjonen. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 11:37, skrev norrick:Siden skjermen var DOA så vil nok komplett sende deg en ny skjerm uansett.Du har betalt for ny vare og det har du krav på.Komplett yter god kundeservice og jeg tror du kan løse dette problemet kjapt ved å ringe inn til dem og forklarer situasjonen. komplett vil si send den til infocare. ja kontakt inforcare så ordner de det. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 All returinformasjon står på hjemmesidene til Komplett (og alle andre webshops). Det er ikke VELDIG vanskelig å lese dette før man begynner å frykte og bælje over 1-2 uker returtid.. spesielt ikke når det bare tar 24 timer hvis man gidder å sette seg inn i hvordan det gjøres. http://www.infocare.no -> eservice -> husk å merke UTBYTTE skjerm.. En så ny skjerm gir en ny skjerm tilbake. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Komplett sender ikke denne skjermen til infocare (og takk og lov for det, hadde selv en skjerm til rep. hos de og fikk tilsendt 3ggr. på rad en skjerm som var DOA, ga opp til slutt og kastet skjermen :wink:. En skjerm som er DOA blir bare byttet ut med ny skjerm, du har betalt for ny vare og det har du krav på, hvem er det som vil betale full pris for en skjerm som har blitt mekket på? Skal Komplett sende skjermen så blir det til Effekt AS (Bettum Elektronikk AS). http://www.effekt.no/ [ Denne Melding var redigert av: norrick på 2002-11-24 11:55 ] Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Joda, de kommer til å be deg ta kontakt med InfoCare. Men det er faktisk ikke så dumt. Infocare sender deg en ny skjerm som de leverer på døren hos deg. Og så må du sende den skjermen du har i retur. Verre er det ikke. Og det koster deg ikke en krone. Det beste av alt er at det sannsynligvis er fikset i løpet av et par dager. Har bare gode erfaringer med Infocare. Lenke til kommentar
spot Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Når min Hansol-skjerm (920EF kjøpt hos Komplett) røk, ble den byttet via en såkalt SWAP-ordning hos http://www.effekt.no. Såvidt jeg kan se er også 720E dekket av Effekt.no. De sender en ny skjerm med budbil (linjegods) til deg. Hvis du har pakket skjermen ferdig når de kommer, vil du kunne sende med den gamle skjermen med denne budbilen. Hvis ikke kan du ringe og bestille henting senere. Alt fraktfritt. Tok ca 5 dager. Funka som skudd i pultost! Lenke til kommentar
ropez Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ville bare bekrefte at dette er en svakhet med den skjermen. Fikk akkurat samme feil idag! Denne var ikke DOA, har virket til nå. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hadde samme problem eg og. eg berre sendte den tilbake og fekk ny. det har vore ein produksjonsfeil med dei fleste 730E skjermane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå