Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for lang penis ?

Anbefalte innlegg

eg har et stort problem. det er lengden på min penis.. den er seriøst på kanten til å vere en elefantsnabel, er fan ikke kødd engang. når jeg er i dusjen med kompissene mine etter gymtimen så står liksom alle , ja ALLE å ser på den.. er sinnsjukt flaut. Når den er stiv så er det liksom sånn at den ikke blir helt stiv, bare henger der .. selv om den er hard. jeg trener mye og er på fotball å sånn. men kan aldri ha på joggebukse, da ser alle penisen min veldi markert i buksa ned sida på et av lårene.

..

Men det største problemet er sex'n.. Det går liksom bare ikke, den blir ikkje stiv nok på enmåte .. og den ligger på en plass mellom 25 og 30 cm. når jeg liksom skal "inn" så er det store problemer liksom. Suging går greit , mn sex er så nert som umuli det går..

ver så snill å ikke le, mn svar\hjelp meg seriøst..

sliter med selvtillitten..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

25-30cm , og du sier du går på skole ?

Ellers har jeg nesten ikke noe relativt sunt svar til denne posten

Tror nesten ikke du burde slite med selvtilliten av den grunn, du er født med den, så er du det, prøv å gå til lege.

Har det også litt hardt jeg.. Sliter med mine 42,5cm i lengde og 15cm i diameter..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Har hørt mange som klager på størrelsen, men ikke at den er for stor...

Men tror nok du burde ta deg en tur til legen, og kanskje du får noe medikamenter som får den til å krympe, hvis det finnest, eller får den under kniven...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...