Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 eg har et stort problem. det er lengden på min penis.. den er seriøst på kanten til å vere en elefantsnabel, er fan ikke kødd engang. når jeg er i dusjen med kompissene mine etter gymtimen så står liksom alle , ja ALLE å ser på den.. er sinnsjukt flaut. Når den er stiv så er det liksom sånn at den ikke blir helt stiv, bare henger der .. selv om den er hard. jeg trener mye og er på fotball å sånn. men kan aldri ha på joggebukse, da ser alle penisen min veldi markert i buksa ned sida på et av lårene. .. Men det største problemet er sex'n.. Det går liksom bare ikke, den blir ikkje stiv nok på enmåte .. og den ligger på en plass mellom 25 og 30 cm. når jeg liksom skal "inn" så er det store problemer liksom. Suging går greit , mn sex er så nert som umuli det går.. ver så snill å ikke le, mn svar\hjelp meg seriøst.. sliter med selvtillitten.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) 25-30cm , og du sier du går på skole ? Ellers har jeg nesten ikke noe relativt sunt svar til denne posten Tror nesten ikke du burde slite med selvtilliten av den grunn, du er født med den, så er du det, prøv å gå til lege. Har det også litt hardt jeg.. Sliter med mine 42,5cm i lengde og 15cm i diameter.. Endret 2. januar 2007 av FirstPrice Lenke til kommentar
Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 ja, er i mitt siste år på videregående.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 aldri hørt noen som har det problemmet du har, bare hørt folk som har for liten Lenke til kommentar
Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 ville heller vert i deres situasjon.. heller 15 cm enn 25 .. tro meg! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har hørt mange som klager på størrelsen, men ikke at den er for stor... Men tror nok du burde ta deg en tur til legen, og kanskje du får noe medikamenter som får den til å krympe, hvis det finnest, eller får den under kniven... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mange som har stor, skal ikke klage på mine 26 cm jeg. Trur nok du burde dra til lege Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hvem har sagt noe om 15cm ? Men er jo heller ikke forventet at penis skal være hard i en slik strl. Narkan : Jævlig bra kommentar Endret 1. januar 2007 av FirstPrice Lenke til kommentar
Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 hehe.. nei, mn 15 er liksom normalt sant.. nei, folk er forrskjellige vet du.. skulle ønske jeg kunne vert fornøgd med mine 25-30 eg.. men.. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tja. Se på den positive siden mann. Du finner aldri kondomer som er for store Romslige plagg er vel det eneste jeg kan komme på nå som kan løse problem nr. 1, mens dette med sexen er litt mer komplisert. Har du prøvd disse penisringene? Kanskje det hjelper.. Lenke til kommentar
Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 takk.. har eg ikkje prøvd nei.. kanskje det kan vere en mulighet..=o Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Penisringer skal visst bare gjøre så man holder ut lenger, og ikke minske størrelse i noen forhold , har jeg rett ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Penisringer skal visst bare gjøre så man holder ut lenger, og ikke minske størrelse i noen forhold , har jeg rett ? 7621866[/snapback] Penisringer kan hjelpe med å få helt hard penis Lenke til kommentar
Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 størrelsen hadde vert fin den viss den hadde blitt stiv på en måte.. viss dere forstår ? Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Penisringer skal visst bare gjøre så man holder ut lenger, og ikke minske størrelse i noen forhold , har jeg rett ? Tja, den har også den bivirkningen at penis blir hardere og forblir hardere over en lengre periode.. Lenke til kommentar
Nissinho Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 kan vere noe for meg.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ha en for stor penis må vel være like frusterende som en for liten en... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er verre å ha mindre enn for stor. men det som er flaut når den står ut på buksa og folk ser du har den stiv. det er flaut med å ha lang penis. har lang jeg og Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 man ser jo om du har stå selv om du har liten og da, eller? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 man ser jo om du har stå selv om du har liten og da, eller? 7622753[/snapback] joda. men det er flaut hviss man har penis på strl mellom 25-30 cm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg