En Tiger Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Det var ikke et forsøk på å være seriøs. Men skulle de gjøre det på denne måten må de ha spinket og spart opp masse penger slik at de hadde en pengebeholdning å ta av slik at de kunne forske på et høyt nivå uten å selge. Men som sagt, dette var ikke seriøst. Mer et forslag til å bringe noe humor.. Men det funket vel heller dårlig i følge deg mad-arab :sad: Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 23:25, skrev En Tiger:Eller kanskje AMD har en slik Bin Laden taktikk, gjemme seg i et par år mens du planlegger nye angrep. Dvs at AMD ikke lanserer noen produkter, og sier at de melder seg ut. Da kommer antakeligvis Intel til å roe ned forskningen på stadig raskere prosessorer, mens AMD forsker som noen galne i noen huler en plass. Så plutselig slår de til med en 50GHz prosessor mot Intels 5GHz. Det hadde jo vært kjekt det, 50GHz... Men for å være seriøs, det AMD sier er at de for tiden ikke kan konkurrere med Intel, og at de tar konsekvensen av det og forsøker å ekspandere ut i det enorme markedet for forbrukselektronikk. Det gjør de for å blidgjøre børs og finansmarkedene, som lenge har gitt dem tommelen ned. Nå er det blitt så åpenbart at de henger etter i konkurransen med Intel at de ikke lenger har noe valg, og de må være ærlige med markedet og si ifra om at de ikke har den kapital-basen som de trenger for å kunne konkurrere med Intel (utviklings-racet mm). Hvis AMD noen gang kommer til å slutte med å produsere CPU-er for PC kommer den nyheten garantert ikke til å komme hos "dot-crash-dot-bom" eller noen av disse amatørsidene som bare er på nettet for å skaffe noen smuler av reklame-kronene. [ Denne Melding var redigert av: rondespiret på 2002-11-24 23:57 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: AMDfan skrev (2002-11-24 11:48):auauauauDette likte jeg ikke...Skal kjøpe ny pc utpå våren, planlagt pris 10-12000Det kommer til å bli viss amd trekker seg: 20000 Så dyrt er ikke et intel basert hovedkort og cpu, 8000kr mere for intel. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg personlig tror på at AMD klarer seg fin fint. Samme om Intel og. Begge lager prosessorer som ingen av oss andre hadde klart å lage. Gruer meg til Intel-Monopol hvis infoen jeg har lest her i kveld er sant, hvis intel hadde hatt monopol i dag, så ville en 2.26GHZ kosta langt over 10.000 NOK (tror jeg) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Tull. Da det var på det verste så kostet en ny P2-400 7200kr, uten at AMD hadde konkurrenter. Ser du på prisene i dag så koster 3.06 rundt 6-7000 og AMD sine dyreste 4-5000 (selv om de ikke er ute). Så ikke blås opp dette her, det var ikke SÅ ille. Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 tenk når min thunderbird 1.4 blir antikk .. <drømme om penger> Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Kan ikke folk lese engelsk her eller? Står jo ikke at de slutter HELT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå